Wie kan onze eend een cosmetische lift geven?
-
- Veelvuldig poster
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Als ik eendHarry zo hoor over popnagels of schroeven dan is Schroef z'n idee van een goed opgeknapte koets zo gek nog niet.
Nieuw voorruitframe en achterpanelen van MMC zijn van prima kwaliteit en dan ben je voorlopig klaar met deze roestgevoelige delen.
Uiteindelijk heb je dan een prima koets en je kan zelf nog genoeg doen na een koetswissel.
Ik denk dat er mechanisch en technisch ook nog te doen valt voor eendHarry
Nieuw voorruitframe en achterpanelen van MMC zijn van prima kwaliteit en dan ben je voorlopig klaar met deze roestgevoelige delen.
Uiteindelijk heb je dan een prima koets en je kan zelf nog genoeg doen na een koetswissel.
Ik denk dat er mechanisch en technisch ook nog te doen valt voor eendHarry
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Breng de oude koets dan niet naar de oudijzerboer !
Verkoop hem, dan heb je al een gedeelte van de kosten van de nieuwe koets eruit.
Er zijn altijd wel mensen die zo'n koets kunnen gebruiken en oplappen!
Er is ook een bedrijf dat koetsen hersteld en verzinkt, misschien kunnen die wat met de oude koets ?
Verkoop hem, dan heb je al een gedeelte van de kosten van de nieuwe koets eruit.
Er zijn altijd wel mensen die zo'n koets kunnen gebruiken en oplappen!
Er is ook een bedrijf dat koetsen hersteld en verzinkt, misschien kunnen die wat met de oude koets ?
- DucKKnutsel
- Regelmatige poster
Hoi Harry
Heb er al best veel gedaan kan en wil je best verder helpen maar zou alles dan toch ff live moeten zien. Alles is te repareren bij een eend maar denk dat dit wel wat meer werk word dan je hoopt. Heb hier een spuit cabine en alle onderdelen op voorraad Kom rustig een x in mijn knutselschuur kijken, stuur maar een pb voor afspraak kan elke dag behalve weekend.
Greetz Theo
Heb er al best veel gedaan kan en wil je best verder helpen maar zou alles dan toch ff live moeten zien. Alles is te repareren bij een eend maar denk dat dit wel wat meer werk word dan je hoopt. Heb hier een spuit cabine en alle onderdelen op voorraad Kom rustig een x in mijn knutselschuur kijken, stuur maar een pb voor afspraak kan elke dag behalve weekend.
Greetz Theo
Maximaal knutsel plezier.Wat niet kan is nog nooit gebeurt
#Ducks_Classics
#Ducks_Classics
- Metdefranseslag
- Regelmatige poster
- Contacteer: