winterproject gezocht
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
winterproject gezocht
forummers,
gezocht voor komende winter: een eendenklus. niet commercieel, maar ook niet voor niets.
de werkplaats leent zich voor een chassiswissel. Maar ook een kabelboom revisie, remmerij vervangen, klein laswerk.
Als er flink gelast en gespoten moet worden dan kan dat hier in de buurt, daar dan even apart afspraken over maken.
zo wat kaders:
van november tot eind maart
ten aanzien van veiligheid gelden mijn normen ook: bv geen twijfelachtige remleidingen terug monteren.
omnummeren via RDW (die hier op steenworp afstand zit)
alle kosten voor de eigenaar, daarnaast een leuke vergoeding
Ik heb twee eendjes gerestaureerd, een derde samen met duckknutsel. Dat waren 6-jes met schijven bak. De restauratieverslagen staan hier op het forum. Daarnaast een aantal sleutel- en lascursussen voor de eend gegeven, staan in de 'diensten' sectie
Groeten, Rob
gezocht voor komende winter: een eendenklus. niet commercieel, maar ook niet voor niets.
de werkplaats leent zich voor een chassiswissel. Maar ook een kabelboom revisie, remmerij vervangen, klein laswerk.
Als er flink gelast en gespoten moet worden dan kan dat hier in de buurt, daar dan even apart afspraken over maken.
zo wat kaders:
van november tot eind maart
ten aanzien van veiligheid gelden mijn normen ook: bv geen twijfelachtige remleidingen terug monteren.
omnummeren via RDW (die hier op steenworp afstand zit)
alle kosten voor de eigenaar, daarnaast een leuke vergoeding
Ik heb twee eendjes gerestaureerd, een derde samen met duckknutsel. Dat waren 6-jes met schijven bak. De restauratieverslagen staan hier op het forum. Daarnaast een aantal sleutel- en lascursussen voor de eend gegeven, staan in de 'diensten' sectie
Groeten, Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
- Metdefranseslag
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Haha, forummers durven kennelijk alleen over rode eenden te posten.
Drie projecten al. Ik zoek echt iets zonder al te veel slijpwerk. Familie en buren zijn dat behoorlijk zat. Dus sorry david....
Er is kontakt over een chassiswissel..... U gaat het horen..
Gr Rob
Drie projecten al. Ik zoek echt iets zonder al te veel slijpwerk. Familie en buren zijn dat behoorlijk zat. Dus sorry david....
Er is kontakt over een chassiswissel..... U gaat het horen..
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
- DucKKnutsel
- Regelmatige poster
- DucKKnutsel
- Regelmatige poster
Ik had het idd als Rouge Valleluga besteld maar doordat ze een andere leverancier hadden was deze kleur in 1x een stuk rooier aangezien ik mijn koets al voor de helft gespoten had paste dat echt niet bij elkaar. Wel een mooiere kleur trouwens vind ik
Maximaal knutsel plezier.Wat niet kan is nog nooit gebeurt
#Ducks_Classics
#Ducks_Classics