Gespot!
Gespot!
GESPOT!
Een AZ uit 1962 met het kenteken AL-67-63
Al rijdende in mijn Dyane kwam ze (met een hij er in) me voorbij in Den Haag en op de snelweg (A12) ben ik er HEERLIJK met open dakje achter gaan rijden. Bij Zoetermeer moest ik helaas afhaken.
LEUK op zo'n mooie dag!
Een AZ uit 1962 met het kenteken AL-67-63
Al rijdende in mijn Dyane kwam ze (met een hij er in) me voorbij in Den Haag en op de snelweg (A12) ben ik er HEERLIJK met open dakje achter gaan rijden. Bij Zoetermeer moest ik helaas afhaken.
LEUK op zo'n mooie dag!
Gr. Revi
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Wat een Dyane stad is Amsterdam!
Ik heb er twee gespot, een rode vanmorgen in Slotenmeer en gisteren een blauwe (JF-59-HN) uit 1982 met een slecht dakje en een beetje roest vlakbij een zwarte eend (PK-12-SK) uit 1986 die ergens midden in de stad (nabij Museumplein) stonden.
Ik heb er twee gespot, een rode vanmorgen in Slotenmeer en gisteren een blauwe (JF-59-HN) uit 1982 met een slecht dakje en een beetje roest vlakbij een zwarte eend (PK-12-SK) uit 1986 die ergens midden in de stad (nabij Museumplein) stonden.
Gr. Revi
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Sint en Piet
Gespot een eend Met Sint en een zwarte piet erin op donderdag 09-06-05
Kenteken PZ-17-XJ een rode met een linker zwart achterspatbord
Bij de texaco benzinepomp op de A16 richting breda net voor de Moerdijk
Groetjes
inmijneendje
Kenteken PZ-17-XJ een rode met een linker zwart achterspatbord
Bij de texaco benzinepomp op de A16 richting breda net voor de Moerdijk
Groetjes
inmijneendje
Laatst gewijzigd door inmijneendje op do 9 jun, 2005 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Re: Sint en Piet
zit die niet in spanje dan??inmijneendje schreef:Gespot een eend Met Sint en een zwarte piet erin op donderdag 09-06-05
Gisteren gespot: grijze charleston met kinderstoel vooraan,
voor de gebouwen van de ethiasverzekeringsmakelaargedoe in Hasselt.
vast niemand van hier?
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Dat was vast de mobile eendheid van Ducktrail, een bedrijf voor personeelsuitjes enzo.CitRoel schreef:Niet zelf maar een kennis...
2 vrachtwagens vol eendjes (gisteren) en vandaag zouden die op eigen kracht weer langs zijn gereden. In Lobith dicht bij Zevenaar, wat weer dicht bij Arnhem ligt.
www.ducktrail.nl
ofzo
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
- Hanzzl69
- Contacteer:
Gespot zaterdag 11 juni rond 17.00 uur, knooppunt Lunetten bij Utrecht, op de baan richting Hilversum A27 / Amersfoort A28.
Een EAA Jeane Rialto eend met zwart dakje en palmabak in dezelfde gele kleur.
Ik reed in tegenovergestelde richting, zelfde kleur eend, alleen nu zonder palmabak. Was alsof ik mezelf zag rijden!!
Een EAA Jeane Rialto eend met zwart dakje en palmabak in dezelfde gele kleur.
Ik reed in tegenovergestelde richting, zelfde kleur eend, alleen nu zonder palmabak. Was alsof ik mezelf zag rijden!!
Hanzzl69
Ahaa bedankt!! Weer wat geleerd!!Hanzzl schreef:Dat was vast de mobile eendheid van Ducktrail, een bedrijf voor personeelsuitjes enzo.CitRoel schreef:Niet zelf maar een kennis...
2 vrachtwagens vol eendjes (gisteren) en vandaag zouden die op eigen kracht weer langs zijn gereden. In Lobith dicht bij Zevenaar, wat weer dicht bij Arnhem ligt.
www.ducktrail.nl
ofzo
Vandaag gespot in Velp (gld) een rode HY en een appeltjes groene eend PT-**-** samen bij iemand voor de deur.
Als ie nou niet bekend is hier ga ik 'm flyeren, zo'n liefhebber is altijd goed
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- Hanzzl69
- Contacteer:
AMERSFOORT
Gespot op de Arnhemseweg tert hoogte van de Albert Cuijpstraat, woensdag 15 juni 2005: een mooie rood zwarte Charleston met op de achterruit een 2cv.nl sticker.
Heb een briefje onder de ruitenwisser achtergelaten. Er stond aan de overkant van de weg een grijs metallic DS te glimmen. Foto (van de eend) bij mij op te vragen!
Overigens stond in de A.C. straat ook nog een blauwe eend met Robri's op de achterschermen.
Is die Charleston van Stieno?
Gespot op de Arnhemseweg tert hoogte van de Albert Cuijpstraat, woensdag 15 juni 2005: een mooie rood zwarte Charleston met op de achterruit een 2cv.nl sticker.
Heb een briefje onder de ruitenwisser achtergelaten. Er stond aan de overkant van de weg een grijs metallic DS te glimmen. Foto (van de eend) bij mij op te vragen!
Overigens stond in de A.C. straat ook nog een blauwe eend met Robri's op de achterschermen.
Is die Charleston van Stieno?
Hanzzl69