Hier is mijn oplossing:
eventjes boren en tappen in het oliefilter-huis; slangnippels erin en je kunt er een oude 2cv oliekoeler op aansluiten
(ok. in mijn geval was het een oliekoeler van een Kawasaki die ik had liggen, maar iedere 2cv l(i)efhebber heeft wel een oliekoeler met afgebroken leidingen liggen.. een oliekoeler met ventilator van de diverse Chinese sites kan natuurlijk ook; maar let op het moet een hogedruk oliekoeler zijn....
De slangnippels strategisch in de in- en uitloop plaatsen (in serie) zodat het ook werkt..
Ik heb er wat locktite (versie muurvast) opgedaan en het werkt al jaren in mijn turbo-eend...
succes..
p.s. een langer oliefilter zit er bij mij ook in.. Ik heb hiervoor bouten door de rubbers van de voorste motorsteunen heen gedraaid en dit los zekert met een moertje erop dan kan het blok wel iets bewegen maar nooit zoveel dat de oliefilter het chassis raakt. (VGS verkoopt hiervoor speciale houders, mar bovenstaand is ook weer low budget en bereikt hetzelfde resultaat..)
Succes...