canard's AK400
- canard-bizar
- Gebruiker
- Berichten: 55
- Lid geworden op: zo 28 nov, 2010 14:16
- Locatie: anzegem
- canard-bizar
- Gebruiker
- Berichten: 55
- Lid geworden op: zo 28 nov, 2010 14:16
- Locatie: anzegem
Update!! De vloerplaten zitten er ondertussen in en momenteel ben ik bezig de dorpels aan het plaatsen.
De stijlen zijn jammergenoeg ook rot dus daar komt weer wat extra werk bij,alsook het stuk waar de onderste deurscharnier op gemonteerd zit...
De koets eens gepast op het chassis en ze past verbazend goed,ik vreesde er even voor omdat het een imitatie chassis is,kon helaas geen origineel krijgen voor AK400...
greetz
De stijlen zijn jammergenoeg ook rot dus daar komt weer wat extra werk bij,alsook het stuk waar de onderste deurscharnier op gemonteerd zit...
De koets eens gepast op het chassis en ze past verbazend goed,ik vreesde er even voor omdat het een imitatie chassis is,kon helaas geen origineel krijgen voor AK400...
greetz
- canard-bizar
- Gebruiker
- Berichten: 55
- Lid geworden op: zo 28 nov, 2010 14:16
- Locatie: anzegem
- canard-bizar
- Gebruiker
- Berichten: 55
- Lid geworden op: zo 28 nov, 2010 14:16
- Locatie: anzegem
Jazeker daar heb ik wat aan,is al heel wat duidelijker nuGeert schreef:Ik weet niet of je hier wat aan hebt .
Dat gat waar de gasstang doorgaat zit er zelfs niet eens in ik denk dat die voetenbak eigenlijk voor een gewone 2pk is met hangend pedaal....
Zal ik ook nog moeten maken dus.
Hartelijk dank Geert.
- canard-bizar
- Gebruiker
- Berichten: 55
- Lid geworden op: zo 28 nov, 2010 14:16
- Locatie: anzegem
- canard-bizar
- Gebruiker
- Berichten: 55
- Lid geworden op: zo 28 nov, 2010 14:16
- Locatie: anzegem
Terug van weggeweest!!!
Eindelijk weer eens wat kunnen voortdoen aan de AK,heeft bijna een jaar stilgelegen door vanalles en nog wat.
Eerst een eend van een vriend volledig opgemaakt en daarna mijn eigen daily mogen redden,nieuw chassis en versnellingsbak plaatsen en ondertussen maar ineens de hele auto volledig in orde gezet.Dat ging dus allemaal even voor.
Een eendrijder weet altijd wat gedaan in zijn vrije tijd dus
1 A-stijl is al gemaakt alsook het scharnierplaatje eraan,dan de voetenbak aangepast want het was er eentje van een gewone eend met hangend pedaal.
Ben nu bezig de andere dorpel aan het steken.
Eindelijk weer eens wat kunnen voortdoen aan de AK,heeft bijna een jaar stilgelegen door vanalles en nog wat.
Eerst een eend van een vriend volledig opgemaakt en daarna mijn eigen daily mogen redden,nieuw chassis en versnellingsbak plaatsen en ondertussen maar ineens de hele auto volledig in orde gezet.Dat ging dus allemaal even voor.
Een eendrijder weet altijd wat gedaan in zijn vrije tijd dus
1 A-stijl is al gemaakt alsook het scharnierplaatje eraan,dan de voetenbak aangepast want het was er eentje van een gewone eend met hangend pedaal.
Ben nu bezig de andere dorpel aan het steken.
- canard-bizar
- Gebruiker
- Berichten: 55
- Lid geworden op: zo 28 nov, 2010 14:16
- Locatie: anzegem
- canard-bizar
- Gebruiker
- Berichten: 55
- Lid geworden op: zo 28 nov, 2010 14:16
- Locatie: anzegem
Alle poly eraf gehaald achteraan,al een geluk dat alles er in grote stukken vrij gemakkelijk los kwam.
De laadvloer en de binnenkassen zijn verbazend goed eronder,slechts 2 kleine gaatjes en een boel blutsen natuurlijk.
Het mag al eens meevallen ook
Blijft mij echt een raadsel waarom ze dat ooit gedaan hebben??
De andere a-en b-stijl zijn ook hersteld,wel nog wat extra werk gehad daar want ze waren wat geplooid van het ongeval en op het eerste zicht was dat eigenlijk niet meteen te zien.
Anyway,ik heb de voetenbak en de dorpel ineens in dinitrol gespoten ook vooraleer ik ze er heb ingelast,zo zit het spul mooi overal op binnenin.
Dan nog het schutbord hersteld ook,er was ooit een batterijschakelaar geplaatst en de gaten daarvoor waren niet geboord maar precies uitgebeten van de ratten
Ineens dichtgelast dan maar,er zat trouwens origineel al zo'n schakelaar in dus één is wel voldoende denk ik
Het stuk onder de voorruit is er ook uit intussen.
grtz
De laadvloer en de binnenkassen zijn verbazend goed eronder,slechts 2 kleine gaatjes en een boel blutsen natuurlijk.
Het mag al eens meevallen ook
Blijft mij echt een raadsel waarom ze dat ooit gedaan hebben??
De andere a-en b-stijl zijn ook hersteld,wel nog wat extra werk gehad daar want ze waren wat geplooid van het ongeval en op het eerste zicht was dat eigenlijk niet meteen te zien.
Anyway,ik heb de voetenbak en de dorpel ineens in dinitrol gespoten ook vooraleer ik ze er heb ingelast,zo zit het spul mooi overal op binnenin.
Dan nog het schutbord hersteld ook,er was ooit een batterijschakelaar geplaatst en de gaten daarvoor waren niet geboord maar precies uitgebeten van de ratten
Ineens dichtgelast dan maar,er zat trouwens origineel al zo'n schakelaar in dus één is wel voldoende denk ik
Het stuk onder de voorruit is er ook uit intussen.
grtz