drupdrup
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 187
- Lid geworden op: do 15 jul, 2010 20:18
- Locatie: watervliet
drupdrup
alles heb ik geprobeerd, de ventilatieklep heb ik helemaal dicht gekit van buitenaf
het voorruitraamrubber ook dichtgekit en de ruitewisserarmpjes dichtgemaakt met remcupjes en toch blijft er water binnenkomen
ik heb de ruitewissermotorbeplating weggenomen en gisteren tijdens een hoosbui gekeken en het water komt dus echt van onder het raamrubber lijk t het wel , de klep en de ruitewisserarmpjes zitten lager en daar komt niks door
hoe kan het water langs de raamrubber nog naar binnen komen???? ik snap er niks meer van
iemand toch nog een idee
dit ois echt wel vervelend ,alle dashboard bekleding en dergelijke zal ik moeten vernieuwen ,tot daar aan toe maar zolang het lekt kan ik er zelfs niet an beginnen
het voorruitraamrubber ook dichtgekit en de ruitewisserarmpjes dichtgemaakt met remcupjes en toch blijft er water binnenkomen
ik heb de ruitewissermotorbeplating weggenomen en gisteren tijdens een hoosbui gekeken en het water komt dus echt van onder het raamrubber lijk t het wel , de klep en de ruitewisserarmpjes zitten lager en daar komt niks door
hoe kan het water langs de raamrubber nog naar binnen komen???? ik snap er niks meer van
iemand toch nog een idee
dit ois echt wel vervelend ,alle dashboard bekleding en dergelijke zal ik moeten vernieuwen ,tot daar aan toe maar zolang het lekt kan ik er zelfs niet an beginnen
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 187
- Lid geworden op: do 15 jul, 2010 20:18
- Locatie: watervliet
het moet zo iets zijn ,alleen zie ik zo op het zicht niks raars ,sluit allemaal goed af zo te zien
de motorkap kan het probleem niet zijn ,die zit te laag
als het nog eens regent -en dat gebeurd wel eens in Watervliet ja-dan ga ik toch nog eens heel goed kijken
het moet gewoon opgelost geraken natuurlijk
de motorkap kan het probleem niet zijn ,die zit te laag
als het nog eens regent -en dat gebeurd wel eens in Watervliet ja-dan ga ik toch nog eens heel goed kijken
het moet gewoon opgelost geraken natuurlijk
heb je de ruit er al eens uit gehaald? En opnieuw geplaatst?
Het monteren van een ruit vraagt aandacht.
je moet het goed aandrukken allemaal.
Beste is om dan in de de zon te zetten en flink duwen.
Kan best zin dat je ruit maar voor 90% zit. Dat zie je bijna niet niet.
Maar dan blijft die lekken
Het monteren van een ruit vraagt aandacht.
je moet het goed aandrukken allemaal.
Beste is om dan in de de zon te zetten en flink duwen.
Kan best zin dat je ruit maar voor 90% zit. Dat zie je bijna niet niet.
Maar dan blijft die lekken
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Vanclee mungo 1980
2cv6 club 1978
Vanclee mungo 1980
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
kun je niet met een tuinslang of gieter gericht zoeken? hoewel ik bang ben dat de kans inderdaad groot is dat het toch ergens in je raanframe zit.
ik heb ook wel eens gehad het water niet tussen de koets en het raamrubber kwam maar juist tussen de ruit en raamrubber. maar dat ging wel langzaam, dat waren geen groete druppels.
maar als het je erg stoort zou ik inderdaad raam eruit halen en wellicht een nieuw raamrubber kopen (hoewel ik niet weet hoe goed of slecht de nieuwe raamrubbers passen) en als je geen gelaagde voorruit hebt, kun je overwegen deze te vervangen voor een gelaagde. Als je al wel een gelaagde voorruit hebt en je overweegt het raamrubber toch te vervangen kun je het oude het beste kapot snijden omdat er grote kans is dat je een gelaagde voorruit barst bij het eruit halen
ik heb ook wel eens gehad het water niet tussen de koets en het raamrubber kwam maar juist tussen de ruit en raamrubber. maar dat ging wel langzaam, dat waren geen groete druppels.
maar als het je erg stoort zou ik inderdaad raam eruit halen en wellicht een nieuw raamrubber kopen (hoewel ik niet weet hoe goed of slecht de nieuwe raamrubbers passen) en als je geen gelaagde voorruit hebt, kun je overwegen deze te vervangen voor een gelaagde. Als je al wel een gelaagde voorruit hebt en je overweegt het raamrubber toch te vervangen kun je het oude het beste kapot snijden omdat er grote kans is dat je een gelaagde voorruit barst bij het eruit halen
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction