ollie vulpijp vervangen
ollie vulpijp vervangen
Ik heb de olie vulpijp van mijn 2CV vervangen voor een revisie set van Burton . Heb het door hun ook laten controleren of ik het goed gedaan had en dat bleek ook .Maar bij montage ging alles goed maar als ik boven de 80 ga rijden dan loopt hij warm en houd in .Ga ik terug naar de 70 dan loopt hij goed .Dus ik de oude weer terug gezet en hij loop 110 constant ,trekt goed op en loopt niet meer warm 40 kilometer constant 110 gereden en geen probleem . Wanneer ik stadioner laat lopen klinkt hij mooi ,doe ik het vulpijp klepje open dan blaast hij fiks lucht maar geen olie . Wat kan nu verkeert zijn ? Lekkende revisie vulpijp of wat anders . Cilinderkop is een half jaar terug compleet vervangen dus dat is het niet . Hij rijd alleen slecht met de revisie vulpijp. Graag wat info hier over.gr joop
Gewoon 2cv
- DucKKnutsel
- Regelmatige poster
- Berichten: 388
- Lid geworden op: do 22 mar, 2012 08:31
- Locatie: Zwolle
als cilinderkop vervangen is,daarna al eens kleppen gesteld? dat eerst maar eens doen.
Je moet de klep van de vulpijp niet open doen, maar de peilstok er uit trekken vinger er op dan moet je een licht zuigende werking voelen.
Kapotte vulpijp zorgt voor druk in je blok met als gevolg olie lekkage overal en olie in je lucht filter.
Heb je lang rond gereden met kapotte vul pijp kan dan zijn dat je lucht filter bak vol met olie staat
Je moet de klep van de vulpijp niet open doen, maar de peilstok er uit trekken vinger er op dan moet je een licht zuigende werking voelen.
Kapotte vulpijp zorgt voor druk in je blok met als gevolg olie lekkage overal en olie in je lucht filter.
Heb je lang rond gereden met kapotte vul pijp kan dan zijn dat je lucht filter bak vol met olie staat
Maximaal knutsel plezier.Wat niet kan is nog nooit gebeurt
#Ducks_Classics
#Ducks_Classics