remmen vervangen 2cv az
remmen vervangen 2cv az
Hallo,
Ben na jaren dromen en na jaren spijt te hebben gehad van de verkoop van mijn 2cv6, nu weer in bezit van een 2cv en wel een az ribbelkap uit 58.
Leuk ding. genoeg werk.
Ik ben nu aangekomen bij het vervangen van de remmen. Rondom trommels.
Binnenin de trommels ziet het er niet heel fris uit dus ik wil gewoon alles maar vervangen. Schoenen en wielremcilinders rondom.
Ik kom echter nergens online remdelen tegen voor zulke oude 2cv's.
Weet iemand waar ik voordelig deze vroege remdelen kan bestellen en welke ik nodig heb?
Bij voorbaat dank!
JD
Ben na jaren dromen en na jaren spijt te hebben gehad van de verkoop van mijn 2cv6, nu weer in bezit van een 2cv en wel een az ribbelkap uit 58.
Leuk ding. genoeg werk.
Ik ben nu aangekomen bij het vervangen van de remmen. Rondom trommels.
Binnenin de trommels ziet het er niet heel fris uit dus ik wil gewoon alles maar vervangen. Schoenen en wielremcilinders rondom.
Ik kom echter nergens online remdelen tegen voor zulke oude 2cv's.
Weet iemand waar ik voordelig deze vroege remdelen kan bestellen en welke ik nodig heb?
Bij voorbaat dank!
JD
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
De remschoenen achter zijn volgens mij voor alle typen gelijk. Aan de voorzijde zijn verschillende diameters en breedten gebruikt.
Die jongens in Zutphen hebben nog spullen voor 60 er jaren eenden, maar voor oudere zou ik toch echt lid worden van de EEEC. Die hebben een magazijn vol onderdelen en ook de kennis van de oudere typen.
Die jongens in Zutphen hebben nog spullen voor 60 er jaren eenden, maar voor oudere zou ik toch echt lid worden van de EEEC. Die hebben een magazijn vol onderdelen en ook de kennis van de oudere typen.
Schultenbräu das ist mein Bier !
Deze meneer heeft goed spul tegen heel redelijke prijzen.
http://www.bonapart-products.com/
http://www.bonapart-products.com/
diverse Citroens, wat anders.
- Citroen_95
- Beginner