Al mijn foto's zijn weg! (gegijzeld door Photobucket)
Al mijn foto's zijn weg! (gegijzeld door Photobucket)
BAM!
Zoals jullie zien zijn mijn foto's gegijzeld door Photobucket, waar deze site vroeger is opgericht voor het gratis delen van foto's hebben ze nu namelijk de voorwaarden aangepast. Dit betekend dat als ik geen dwangsom betaal (399 euro per jaar, ze noemen het zelf een abbonnement) dat mijn foto's ook niet terug zullen komen.
Photobucket gaat in de komende periode alle gedeelde afbeeldingen blokkeren dus ik verwacht dat dit een mokerslag zal zijn voor vele fora zoals het onze welke nog geen eigen foto hosting hebben. Veel oude topics zullen niet meer als naslagwerk gebruikt kunnen worden maar ook veel restauratie verslagen zullen onleesbaar worden (zoals o.a. al mijn projecten). Alle foto's zullen er uit gaan zien zoals mijn profielfoto...
Ik heb in ieder geval mijn hele album van de site geript dus mijn foto's leven nog, maar die zullen helaas niet zichtbaar worden op de website.
Wel is het (nu nog?) mogelijk de foto's nog te bekijken via rechter muisknop -> afbeelding openen in nieuw tabblad
Ik weet ook niet wat jullie er mee kunnen, de schade is onvermijdelijk, maar ik wilde het gewoon even kwijt...
En hier nog even een foto, gehost op mijn eigen website, misschien dat dat wel werkt
-
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
www.flickr.com werkt volgens mij nog het beste.
Je kan kiezen, gratis of betaald.
Je kan kiezen, gratis of betaald.
-
- Heavy user
Ik heb in ieder geval al mijn afbeeldingen elders gehost en alvast een topic omgezet, maar dit is mega veel werk. Is er een mogelijkheid om een find/replace functie te doen op een bepaald niveau? van alle links moet namelijk photobucket.com/iets/nogwat/etc/ vervangen worden door robbertbakker.com/f/
-
- Heavy user
Ik baal er toch steeds meer van want mijn hele restauratie topic van 24 pagina's is nu fotoloos en dus waardeloos.
ik heb photofuckit opgezegd.
ik heb de foto's natuurlijk nog wel maar het wordt een hele klus deze weer in te voegen. Het flauwe is ook dat je niet meer kan zien welke foto er stond. als je de link kopieert en plakt (en dus naar photobucket zelf toe gaat) krijg je hetzelfde plaatje met dat je moet betalen....
ik heb photofuckit opgezegd.
ik heb de foto's natuurlijk nog wel maar het wordt een hele klus deze weer in te voegen. Het flauwe is ook dat je niet meer kan zien welke foto er stond. als je de link kopieert en plakt (en dus naar photobucket zelf toe gaat) krijg je hetzelfde plaatje met dat je moet betalen....
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
Het is heel jammer voor het forum, ik kan zelf nog wel wat foto's terugplaatsen. Maar voor oudere berichten van mensen die allang niet meer actief zijn op het forum is het jammer, die info komt niet meer terug.
Ook een beetje naief van degenen achter fotobucket om te denken dat mensen met een gratis account er nu dik voor gaan betalen.
Ik ga eens kijken bij flickr, vond de laatste tij fotobucket zowiezo irritant, veel te veel reclame en zo langzaaaam als dikke str*nt door een trechter.
Ook een beetje naief van degenen achter fotobucket om te denken dat mensen met een gratis account er nu dik voor gaan betalen.
Ik ga eens kijken bij flickr, vond de laatste tij fotobucket zowiezo irritant, veel te veel reclame en zo langzaaaam als dikke str*nt door een trechter.