PM adres voor koolborstels voor 12 pk 425 cc motor
PM adres voor koolborstels voor 12 pk 425 cc motor
Wie kan mij een adres geven van een zaak waar ik vandaag of morgen koolborstels voor mijn 12 pk kan halen? Regio Krimpen aan den IJssel.
SVP een PM ivm de regels
Anders is een besteladres ook goed als ik het voor zaterdag maar binnen heb Kan ik weer rijden.
Vandaag trok ik de boel open en zag dat 1 der borstels tot op het bot was versleten. Dus voor ik het weer dichtschroef...Het koper in het kool is de dynamo aan het opvreten.
SVP een PM ivm de regels
Anders is een besteladres ook goed als ik het voor zaterdag maar binnen heb Kan ik weer rijden.
Vandaag trok ik de boel open en zag dat 1 der borstels tot op het bot was versleten. Dus voor ik het weer dichtschroef...Het koper in het kool is de dynamo aan het opvreten.
Het gelukt, dankzij diverse PM's, wat rondbellen kon ik de juiste koolborstels vinden bij een bekende eendenboer uit x. Hij was ook nog zo aardig om spontaan ze op de post te doen zodat ik ze vandaag kon monteren. Chapeau
Direct ook de rotor of collector ,hoe heet dat , gepolijst en de groefjes ertussen opgeschoond.
edit NP; verwijzing naar eendenboer verwijderd
Direct ook de rotor of collector ,hoe heet dat , gepolijst en de groefjes ertussen opgeschoond.
edit NP; verwijzing naar eendenboer verwijderd
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
- André Post
- Heavy user
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster