Nog 99.000 eenden op weg in frankrijk
Nog 99.000 eenden op weg in frankrijk
diverse Citroens, wat anders.
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
Ik woon zelf in Frankrijk en ik zie ze nog regelmatig, Eenden, Dyanes, Mehari's en de aka's inbegrepen. Er zijn speciale Eendenclubs die in de zomer regelmatig bijeen komen. Niet zo zeer om elkaars Eend te bekijken, dat gebeurt uiteraard ook maar om met z'n allen ergens te gaan lunchen; alles in Frankrijk heeft een culinaire doelstelling.
Ik kwam vorig jaar op een rommelmarkt en werd met mijn Dyane prompt naar een aparte parkeerplek gedirigeerd waar alleen Eenden stonden. Dan maak je uiteraard met iedereen een praatje.
Ik heb ook weleens een visitekaartje onde de ruitenwisser gevonden met de vraag of de Dyane te koop was. Niet dus.
In het zuid-westen van Frankrijk wonen veel Engelsen. Ik heb daardoor ook weleens Eenden gezien met het stuur rechts.
Ik kwam vorig jaar op een rommelmarkt en werd met mijn Dyane prompt naar een aparte parkeerplek gedirigeerd waar alleen Eenden stonden. Dan maak je uiteraard met iedereen een praatje.
Ik heb ook weleens een visitekaartje onde de ruitenwisser gevonden met de vraag of de Dyane te koop was. Niet dus.
In het zuid-westen van Frankrijk wonen veel Engelsen. Ik heb daardoor ook weleens Eenden gezien met het stuur rechts.
Geen injectie
Geen elektronica (behalve 123)
Geen turbo
Geen problemen!
Geen elektronica (behalve 123)
Geen turbo
Geen problemen!