ik heb op mijn draagarm een 12mm pen voor de schokbreker met m9 draad voor de borgmoer. Echter waar kom ik aan een m9 moer met zo'n nylon ring erin???
Ik dacht dat daar wel aan te komen moest zijn, maar helaas...
Vooraan heb ik ook m9 maar dan met een kroonmoer en een gaatje voor een splitpen door het draad. Achter zit dat gaatje niet en ik vermoed dat een m9 kroonmoer ook niet snel aan te komen is. ik heb er nu tijdelijk een gewone m9 moer op maar ik wil m echt kunnen borgen... Wie heeft er een tip?
In het ergste geval kan ik die hele pen vervangen maar liever niet. alles is net in de lak gezet en gemonteerd enzo.
m9 borgmoer schokbreker
-
- Heavy user
m9 borgmoer schokbreker
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Lastig, ik kom niet verder dan deze voor de fiets....
https://debruinfietsenfitness.nl/index. ... 134&page=9
Vrees dat de treksterkte je dan de das omdoet of is dat niet van belang?
https://debruinfietsenfitness.nl/index. ... 134&page=9
Vrees dat de treksterkte je dan de das omdoet of is dat niet van belang?
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
-
- Heavy user
-
- Heavy user
toch is het m9. ik meen dat dit draagarmen zijn van een oud type dyane (met bevestiging voor batteurs).
bevestiging is als volgt: speciale ring met extra een nylon ring (die is los en zit in een soort verdieping van die metalen ring) dan schokbreker en dan gespiegeld zo'n ring met nylon ring.
Maar loctite is wel een goede. lekker veel en lekker sterke. zitten nu toch nieuwe schokbrekers op en mocht het niet loskomen ooit dan is het dan wel het juiste moment om de hele pen te vervangen
bevestiging is als volgt: speciale ring met extra een nylon ring (die is los en zit in een soort verdieping van die metalen ring) dan schokbreker en dan gespiegeld zo'n ring met nylon ring.
Maar loctite is wel een goede. lekker veel en lekker sterke. zitten nu toch nieuwe schokbrekers op en mocht het niet loskomen ooit dan is het dan wel het juiste moment om de hele pen te vervangen
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.