Als dit bericht als een gepost is mag het verwijderd worden.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/ol ... ~ab4baf46/
Onze geiten dus weer naar de keuring. Die van mij zal om de twee jaar moeten gaan zoals de meeste hier denk ik.
Ik was gelukkig toch al van plan om een opknapbeurt te geven aan mijn eend. Dat was wel een beetje nodig namelijk.
Echt zorgen maak ik mij niet. Je auto moet immers ook gewoon in orde zijn natuurlijk.
Ben benieuwd naar de reacties
Groetjes
Terug naar de keuring in België
- shorttrack
- Regelmatige poster
Terug naar de keuring in België
2cv special 1986
Technische keuring oldtimers België
De Belgische Federatie voor Oldtimer voertuigen, zij die de lobby met de overheid voeren, hebben nog geen melding gemaakt van een definitieve uitslag. Misschien is het nieuws van de krant wat voorbarig ?
Met de beste 2cv groeten
technische keuring oldtimers
De BFOV heeft nu wel de nieuwe reglementering op hun site geplaatst. Er zijn drie stappen, 25-30, 30-50 en ouder dan 50.
Eerste stap : jaarlijkse keuring, tweede stap : 2 jaarlijkse keuring, derde stap : 5 jaarlijks.
De oldtimer auto's die ooit ingeschreven zijn zonder technische keuring moeten vanaf 2020 voor de eerste maal naar de keuring. Dus deze eigenaars hebben voldoende tijd om de veiligheid van de auto's in orde te brengen.
De technische eisen voor oldtimers zijn niet aangepast.
Eerste stap : jaarlijkse keuring, tweede stap : 2 jaarlijkse keuring, derde stap : 5 jaarlijks.
De oldtimer auto's die ooit ingeschreven zijn zonder technische keuring moeten vanaf 2020 voor de eerste maal naar de keuring. Dus deze eigenaars hebben voldoende tijd om de veiligheid van de auto's in orde te brengen.
De technische eisen voor oldtimers zijn niet aangepast.
Met de beste 2cv groeten