Na het werk ging ik naar huis, maar toen ik wilde wegrijden bij het stoplicht sloeg de motor af. De vrachtwagen die achter mij stond gaf wel gas
De klap viel wel mee, maar de schade is natuurlijk niet zo fijn. Twee kapotte achterlichten, staartstukken en het achterpaneel zijn in ieder geval kapot. Chassis is denk ik nog goed, er ligt altijd zo veel in dat ie laag genoeg hangt.
Foto's krijg ik even niet voor elkaar, maar via m'n instagram linkje kun je ze wel zien geloof ik.
https://www.instagram.com/p/Biw3oDmnG6a/
Morgen maar eens de verzekering bellen over hoe en wat. Iemand enig idee hoe dat gaat? Krijg ik dan de dagwaarde en zo ja, wat zou dat dan zijn?
Aanrijding, goed begin van de week
-
- Veelvuldig poster
Aanrijding, goed begin van de week
Eend voor allen, allen voor eend..
-
- Veelvuldig poster
Met mij is alles goed, gelukkig wel. Het was echt een klein duwtje.
Schade is getaxeerd op iets meer dan €800, dus dat valt me alles mee. Nu ligt het balletje bij de tegenpartij, maar ik geloof niet dat iemand er haast mee heeft. Ook mijn rechtsbijstand lijkt vooralsnog niet snel te handelen Maar dat schijnt normaal te zijn.
Ik houd jullie op de hoogte.
Schade is getaxeerd op iets meer dan €800, dus dat valt me alles mee. Nu ligt het balletje bij de tegenpartij, maar ik geloof niet dat iemand er haast mee heeft. Ook mijn rechtsbijstand lijkt vooralsnog niet snel te handelen Maar dat schijnt normaal te zijn.
Ik houd jullie op de hoogte.
Eend voor allen, allen voor eend..