Zekering stuk
De spanningsregelaar is niet de bobine, maar een zwart rechthoekig kastje. Bij mij is het een Ducellier, maar er zijn ook andere merken. Hij zit tegen het schutbord, maar je kunt hem ook op de accubeugel tegen komen. Er zitten drie draden aan vast; soms met oogjes en schroefjes (dat zijn de oudere modellen volgens mij) en andere Eenden hebben een stekker waar de kabels mee verbonden zijn. Dit draadje gaat er ook over: http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=9742
Ik zou je advies geven ga naar een garage. Ik heb het idee dat je niet zo goed weet hoe dat allemaal werkt.
Zekeringen van 25Ampere is niet goed. Dat is veel te veel.
Dus er zijn vermoedelijk al eerder problemen geweest.
Iets trekt veel en veel teveel stroom.
Kan best zijn dat er een fout zit in de kabelboom dat heb ik eerder gezien.
Was ook een de redenen waarom er in de jaren 80 en 90 wel eens een 2cv in fik vloog.
Zekeringen van 25Ampere is niet goed. Dat is veel te veel.
Dus er zijn vermoedelijk al eerder problemen geweest.
Iets trekt veel en veel teveel stroom.
Kan best zijn dat er een fout zit in de kabelboom dat heb ik eerder gezien.
Was ook een de redenen waarom er in de jaren 80 en 90 wel eens een 2cv in fik vloog.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Vanclee mungo 1980
2cv6 club 1978
Vanclee mungo 1980
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
- Berichten: 627
- Lid geworden op: do 28 mei, 2009 20:18
- Locatie: Ulestraten
Re: Zekering stuk
Misschien een idee om er eens iemand aan te laten meten die er (meer) verstand van heeft. Ik wil je best helpen hiermee.
Citroen 2cv6 special 1986