Stilvallen
- André Post
- Heavy user
- Berichten: 2172
- Lid geworden op: vr 8 apr, 2005 20:27
- Locatie: Beverwijk
Raar maar waar, het probleem heeft zichzelf opgelost, ik heb vandaag en rit gemaakt en aan de kruispunten en verkeerslichten heb ik de choke gebruikt. na een tijdje moest ik de choke niet meer gebruiken. de oorzaak ken ik dus niet maar ik ben tevreden dat het probleem opgelost is en dan nog van zichzelf.
Er zit een filter op je carburateur, maar er hoort absoluut geen filter tussen pomp en carb.Nirvana01 schreef:er zit al altijd een filtertje tussen de benzinepomp en de carburator. tot op heden nog geen moeilijkhedengehad met deze filter. deze wordt wel elk jaar vervangen.
Levensgevaarlijk. Heeft er origineel nooit gezeten.
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
wat azl57 zegt..AZL57 schreef:Hoger toerental heeft mogelijk een vuiltje uit je stationare spoeier gezogen.
vooral als het probleem ineens over is dan kan het bijna niets anders zijn. en wat eerder ook is gezegd, het kan echt heel lastig zijn die stationair sproeier goed schoon te krijgen.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
Stationair sproeier is wat anders dan de co schroef (met die asymmetrische gleuf) zitten wel ongeveer op dezelfde plek. Sproeiermaten kun je niet zomaar geven aangezien die heel verschillend kunnen zijn en 120 me voor de primaire sproeier erg groot lijkt
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
Ik rij al 35.000 Km met 120/120 bezetting gaat prima .
Power tube voor meer zuurstof , geen dwars demper en een pijp en achterdemper met grotere diameter voor minder tegendruk .
602 CC tje heeft 28.85 Pk / 5500 Rpm en 46 Nm / 3450 Rpm
Alles gemeten aan de wielen , dus lang niet slecht voor een 602
Ps . probleemje opgelost ! Klep 2e tram sloot wel , maar soms net niet helemaal .
Dus heveltje aan 2e trap ( die bedient word door palletje op 1e trap ) gesmeerd .
De veertjes op de as waren nog prima .
Loopt nu weer mooi Stationair .
Power tube voor meer zuurstof , geen dwars demper en een pijp en achterdemper met grotere diameter voor minder tegendruk .
602 CC tje heeft 28.85 Pk / 5500 Rpm en 46 Nm / 3450 Rpm
Alles gemeten aan de wielen , dus lang niet slecht voor een 602
Ps . probleemje opgelost ! Klep 2e tram sloot wel , maar soms net niet helemaal .
Dus heveltje aan 2e trap ( die bedient word door palletje op 1e trap ) gesmeerd .
De veertjes op de as waren nog prima .
Loopt nu weer mooi Stationair .
Gas met dat ding !!!