Na een tijdje weggeweest te zijn van het forum, heb ik deze weer ontdekt. Mooi om te zien dat er een update van het forum is gemaakt!
Ooit begonnen met een rood eendje, een aantal gehad en toen een eend gekregen waar inmiddels 12 jaar geleden een nieuw chassis onder is gekomen.

Vele vakantieritjes verder is de eend met pensioen gegaan rond 2013, toen ik een Saxo kocht. De ruitenwissers van de eend voldeden niet meer aan de wensen van een dagelijkse auto. Inmiddels vele Saxo's verder is de lang gekoesterde wens voor een huis met schuurruimte vervuld. Eindelijk staat de 2cv weer dichtbij huis, wat weer klusjes oproept.
Omdat ik nu landelijk woon, ben ik nu een schuur bij huis aan het opknappen waar meer dan een 2cv in past. Zodoende kwam bij mij de gedachte op dat ik eigenlijk wel een sleutelclub voor 2cv's wil oprichten. Niet heel veel meer dan liefhebbers die ruimte zoeken in de buurt om wat te sleutelen en te delen in de kennis.
Voordat ik een advertentie zet op het prikbord hiervoor, vroeg ik mij af of er bekend is waar forumgangers wonen? Is er nog een kaart? En zijn er meer van dit soort clubs/schuren/groepjes liefhebbers bekend op dit forum? Graag zou ik daar ook ervaringen mee delen.
Voor mensen die nu al ruimte zoeken, ik woon inmiddels in de omgeving van Meppel.
Groet,
Rens