ja, dat kan.
Er zijn wel een paar bedenkingen van mijn kant:
-bij deze eend zijn ook de ronde hoeken van het ruitframe weggeroest. Dat kan je zelf maken met stuit-en rek gereedschap. heb ik niet.
-mijn lasapparaat kan de langzame draadsnelheid voor lage vermogens niet goed leveren. Ben ik wel eens mee aan het prutsen geweest maar dat kostte me een printplaat. Is het kleinste model gude. Prima ding, met 0.6 draad kan je geweldig proplassen.
-het blijven allemaal gelaste stukjes. Je kan slecht bij het laswerk aan de binnenkant om het te beschermen tegen roest. Als ik er een verzinkt frame in las dan is het in 1 keer klaar voor de komende 30 jaar. Zeker als ik de binnenkant voor montage in de 2k epoxy spuit. Heeft ook wel met mijn werkwijze te maken; liever iets duurder en duurzaam dan goedkoop en over een paar jaar weer.
-waar las ik het aan vast? het balkje achter het ruitframe is ook half weg, het blikwerk waar de gaten voor de ruitenwisser in zitten is aan de binnenkant ook verroest en dus heel dun. Ik denk dat deze er ook in moet:
https://www.burton2cvparts.com/voorruit ... _8048_8050
-een heel ruitframe inlassen is verrassend weinig werk. Paar uurtjes slijpen, uurtje pas maken en je kan lassen. Het maken van plaatjes en stukjes kost echt heel veel tijd.
ik zal vanavond nog een paar foto's posten, de roestschade is echt groot.
Gr Rob