Welk dakje is van beste kwaliteit?
Welk dakje is van beste kwaliteit?
Wil binnenkort het dakje van m'n eend vervangen het zit er nu 20 jaar op en is geheel verkleurd.
Nu zijn er dakjes van verschillend fabrikaat en materiaal te koop,
Welk is van de beste kwaliteit, kortom gaat het langst mee?
Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met de dakjes die er aangeboden worden.
Mijn eend is rood (Rouge Vallelunga) en ik zou het liefste weer een rood dakje terug monteren.
Nu zijn er dakjes van verschillend fabrikaat en materiaal te koop,
Welk is van de beste kwaliteit, kortom gaat het langst mee?
Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met de dakjes die er aangeboden worden.
Mijn eend is rood (Rouge Vallelunga) en ik zou het liefste weer een rood dakje terug monteren.
Rood is dan mooi maar ik heb als ervaring dat zwarte dakjes beter bestand zijn tegen UV. Verder opletten dat je een dak koopt dat aan de binnenkant een vast geweven stof heeft (als een regenjas), er zijn ook exemplaren in omloop met een heel los geweven stof van binnen. Die zijn niet stevig.
diverse Citroens, wat anders.
Je vraagt welk dak het beste is, dit is zonder twijfel het dak van entendach (ook in rood). Ik heb al jaren een zwart entendach dak er op zitten nadat mijn voorgaande "normale" na een paar jaar al minder werd. Het huidige entendach dakje heb ik nu 5 jaar denk ik en is nog als nieuw! Het is wel een andere stof en een andere prijsklasse, maar aangezien hij altijd buiten staat en het mijn dagelijkse auto is is het het waard voor mij
-
- Beginner
Re: Welk dakje is van beste kwaliteit?
na mijn derde dak na twee jaar weer versleten te zien, wilde ik eigenlijk ook een "entendach" echter vind ik ze nergens.
Wat is jullie mening waar ik momenteel het beste dak kan uithalen? Mijn voorkeur gaat naar een donker rood sonnenland dak.... echter waar te verkrijgen? Wat zijn jullie ervaringen?
Wat is jullie mening waar ik momenteel het beste dak kan uithalen? Mijn voorkeur gaat naar een donker rood sonnenland dak.... echter waar te verkrijgen? Wat zijn jullie ervaringen?
Geen ervaring of aandelen, maar ik kwam deze linkhttps://www.matts-soft-tops.co.uk/produ ... uxe-hoods/ tegen op een Duits forum waar dezelfde vraag werd gesteld.
- Blauwe Burton, `86 reborn `07.
-
- Heavy user
Deze man verkoopt ook de bekleding van de hoedenplank van de Dyane. Deze heb ik besteld, bezorgkosten vielen mee en de service was vlot.
Per mail heb je binnen een dag antwoord.
Per mail heb je binnen een dag antwoord.