Type: 2cv
Bouwjaar:vanaf 1969
Vraagprijs: €25
Verkeerd gekocht:
Set RVS ruitenwissers+armen voor een 2cv. Zijn te klein voor een Dyane, maar dat werd niet verteld... Vandaag op CMB dus maar weer een setje zwarte Valeo's aangeschaft, en mogen deze weer naar een liefhebber.
Verkocht: RVS Ruitenwisserarmen + ruitenwissers 2cv
Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Verkocht: RVS Ruitenwisserarmen + ruitenwissers 2cv
Laatst gewijzigd door Michiel van G. op za 11 mei, 2019 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Re: Te koop: RVS Ruitenwisserarmen + ruitenwissers 2cv
Hoi Michiel, ik heb je vanmiddag een pb gestuurd (hoop ik want hij staat nog in postvak uit )
Ik heb wel interesse.
Ik heb wel interesse.
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer: