Type: 2cv
Bouwjaar:
Vraagprijs: € 70
Beste leden,
Ik heb bij de aankoop van mijn eend er een net "Ecossais" interieur (bekleding) bijgekregen, grijs stof met ruitjes dus. Is compleet inclusief jute etc. Schoon en zonder beschadigingen.
Vp: 70 euro of een goed bod!
Stuur me een berichtje bij interesse.
Gr Marc
Te koop: Ecossais interieur in nette staat 2CV Club
Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
- RobertF
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Re: Te koop: Ecossais interieur in nette staat 2CV Club
Hi Marc kun je mij een foto sturen van de bekleding groet RobertF
2CV6 Club 1989 na 1,5 jaar afgerond en RDW goedgekeurd, zie viewtopic.php?f=34&t=15814