Te koop: 2cv special 1984 totaal gerestaureerd
Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Te koop: 2cv special 1984 totaal gerestaureerd
Type: 2cv special
Bouwjaar: 1984
Vraagprijs: € notk
Weblink: hier uw url
Na aanschaf van een besteleend rijd ik veel te weinig in mijn eerste auto; een grijze special uit 1984.
In mijn bezit sinds 1995 (derde eigenaar) en in die 25 jaar bijna 20 duizend kilometer gereden.
In 2005 compleet (tot het laatste schroefje) uit elkaar geweest en opnieuw opgebouwd op een gegalvaniseerd chassis (in samenwerking met de Eendengarage in Eindhoven). Nieuwe vloerdelen, spatborden, kofferbak, dorpels en twee nieuwe deuren. Alles opnieuw professioneel gespoten in de originele kleur Gris Cormoran (alle rekeningen vanaf 1995 aanwezig). Verder nieuw:
- elektronische 123 ontsteking
- remklauwen, hoofdremcilinder
- banden
- goldspark bobine
- accu (2017)
- stoelbekleding (origineel denim)
- veerpotten
- dakje
- trekhaak
- zuigerveren
- olieleiding
- oliekoeler
- ventilatieklep
- contactslot
Na restauratie alle holle ruimtes met waxoil en ML behandeld, daarna jaarlijks alle schroeven met Owatrol ingesmeerd. Staat altijd binnen in de winter en onder carport in de zomer. Rijd alleen met mooi weer. APK tot november 2021.
Interesse via PB
Bouwjaar: 1984
Vraagprijs: € notk
Weblink: hier uw url
Na aanschaf van een besteleend rijd ik veel te weinig in mijn eerste auto; een grijze special uit 1984.
In mijn bezit sinds 1995 (derde eigenaar) en in die 25 jaar bijna 20 duizend kilometer gereden.
In 2005 compleet (tot het laatste schroefje) uit elkaar geweest en opnieuw opgebouwd op een gegalvaniseerd chassis (in samenwerking met de Eendengarage in Eindhoven). Nieuwe vloerdelen, spatborden, kofferbak, dorpels en twee nieuwe deuren. Alles opnieuw professioneel gespoten in de originele kleur Gris Cormoran (alle rekeningen vanaf 1995 aanwezig). Verder nieuw:
- elektronische 123 ontsteking
- remklauwen, hoofdremcilinder
- banden
- goldspark bobine
- accu (2017)
- stoelbekleding (origineel denim)
- veerpotten
- dakje
- trekhaak
- zuigerveren
- olieleiding
- oliekoeler
- ventilatieklep
- contactslot
Na restauratie alle holle ruimtes met waxoil en ML behandeld, daarna jaarlijks alle schroeven met Owatrol ingesmeerd. Staat altijd binnen in de winter en onder carport in de zomer. Rijd alleen met mooi weer. APK tot november 2021.
Interesse via PB
-
- Beginner
Re: Te koop: 2cv special 1984 totaal gerestaureerd
Een heel mooie eend!!
Ik kom graag eens kijken en wil graag weten wat uw vraagprijs zal zijn.
Dank voor een reactie en vriendelijke groet,
Joep Schulkes
St-Michielsgestel
Ik kom graag eens kijken en wil graag weten wat uw vraagprijs zal zijn.
Dank voor een reactie en vriendelijke groet,
Joep Schulkes
St-Michielsgestel
-
- Beginner
graag reactie!!
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Hallo Joep,
Heb je al een pb gestuurd. Grote kans dat de verkopende partij dan een notificatie krijgt via de mail.
Heb je al een pb gestuurd. Grote kans dat de verkopende partij dan een notificatie krijgt via de mail.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Beginner
en...wat is een pb?? dus : hoe doe je dat ??
Pb = persoonlijk bericht , zie je gebruikerspaneel , en dan prive berichten postvak in , zo werkt dat op elk forum
ucp.php
ucp.php
Citroën 2CV6 Spécial 1982 Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën DS3 1.2 So Chic EAT6 2015 Blue Encre
Citroën Cactus 1.2 Shine EAT6 2019 Noir Obsidien
Citroën DS3 1.2 So Chic EAT6 2015 Blue Encre
Citroën Cactus 1.2 Shine EAT6 2019 Noir Obsidien
-
- Beginner
Reuze bedankt!
-
- Beginner
beste willem, ik las je bericht op mijn iPhone, dank!
na mijn vakantie eerste twee weken september, neem ik contact met je op
groet, joep schulkes
na mijn vakantie eerste twee weken september, neem ik contact met je op
groet, joep schulkes