foto,s inpassen
- RobertF
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
foto,s inpassen
Is het mogelijk om foto,s in de tekst in te passen (tussen de tekst) i.p.v. dat ze allemaal onderaan komen.
Zo ja hoe doe je dat?
Zo ja hoe doe je dat?
2CV6 Club 1989 na 1,5 jaar afgerond en RDW goedgekeurd, zie viewtopic.php?f=34&t=15814
Re: foto,s inpassen
Hoi Robert,
Daar zijn een aantal manieren voor, maar vooral afhankelijk van hoe je foto's hier plaatst.
Makkelijkst is een online dienst te gebruiken, waar je de foto's opslaat. Ik gebruik google foto's. Om daar een foto mee te plaatsen heeft wat voeten in de aarde, maar is goed te doen.
Hier een voorbeeld:
Dit is te doen door op de plek waar je de afbeelding wil het volgende te typen zonder streepjes!
[img-] [/img-]
Tussen de [..] [..] plaats je dan de URL naar je foto, oftewel het webadres. Die code kun je ook plaatsen door bovenin het lint, boven het vak waar je de tekst typt, op het afbeelding icoontje te klikken (5de van rechts).
Mocht je nu de bijlagen functie gebruiken dan is het het makkelijkst om eerst al je foto's als bijlage toe te voegen en dan elke keer dat je een foto in de tekst wilt hebben, op "plaats in tekst" te drukken.
Voila:
en hier kan dan ook nog tekst onder.
Daar zijn een aantal manieren voor, maar vooral afhankelijk van hoe je foto's hier plaatst.
Makkelijkst is een online dienst te gebruiken, waar je de foto's opslaat. Ik gebruik google foto's. Om daar een foto mee te plaatsen heeft wat voeten in de aarde, maar is goed te doen.
Hier een voorbeeld:
Dit is te doen door op de plek waar je de afbeelding wil het volgende te typen zonder streepjes!
[img-] [/img-]
Tussen de [..] [..] plaats je dan de URL naar je foto, oftewel het webadres. Die code kun je ook plaatsen door bovenin het lint, boven het vak waar je de tekst typt, op het afbeelding icoontje te klikken (5de van rechts).
Mocht je nu de bijlagen functie gebruiken dan is het het makkelijkst om eerst al je foto's als bijlage toe te voegen en dan elke keer dat je een foto in de tekst wilt hebben, op "plaats in tekst" te drukken.
Voila:
en hier kan dan ook nog tekst onder.
AK-400 1974
Ami 8 Break 1969
Ami 8 Break 1969
- RobertF
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Bedankt voor de uitleg Vincent ik ga het proberen
Het is gelukt, eigenlijk eenvoudig
Het is gelukt, eigenlijk eenvoudig
Laatst gewijzigd door RobertF op zo 15 sep, 2019 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
2CV6 Club 1989 na 1,5 jaar afgerond en RDW goedgekeurd, zie viewtopic.php?f=34&t=15814
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Je kan ook met de “bijlagen” optie een foto invoegen, mag alleen niet te groot zijn, 1 mb dacht ik?
Zoiets?
Zoiets?
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Mooie foto
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Het Dutch Dyane Racing Team gisteren op Zandvoort
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Mocht het niet lukken Robert, dan neem ik wel een videootje voor je op ofzo. Doe dan maar even een pb.
AK-400 1974
Ami 8 Break 1969
Ami 8 Break 1969
- RobertF
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Vincent bedankt maar het is gelukt weet nu hoe het moet.