Vreemd geluid bij het starten
Re: Vreemd geluid bij het starten
Beluisterd maar ik herken het niet en kan er ook niks van maken.
Sorry, ik bedoelde het geluid die je hoort na 3 seconden.
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik denk dat het ven de startmotor komt. Even schoonmaken en wat smeren zou moeten helpen.
Schultenbräu das ist mein Bier !
Ik heb de startmotor zopas verwijderd en geopend en zie dat er een stukje kapot is. Ik den dat dit bakeliet is, maar ben niet zeker.
Zou dit de oorzaak van het vreemde geluid kunnen zijn.
Indien ja, weet iemand of ik dit ergens kan kopen? Of misschien kan het gelijmd worden?Het stukje die afgebroken was heb ik teruggevonden.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Bart
Zou dit de oorzaak van het vreemde geluid kunnen zijn.
Indien ja, weet iemand of ik dit ergens kan kopen? Of misschien kan het gelijmd worden?Het stukje die afgebroken was heb ik teruggevonden.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Bart
Dat zou inderdaad de oorzaak kunnen zijn. Ik weet niet of dit onderdeeltje nog te koop is. Repareren door te lijmen is in mijn ogen geen optie, dan is het het zo weer stuk.
Waarom zoek je niet een andere tweedehands starter? Staan er vast wel een paar op marktplaats. Is de gemakkelijkste en snelste oplossing.
Waarom zoek je niet een andere tweedehands starter? Staan er vast wel een paar op marktplaats. Is de gemakkelijkste en snelste oplossing.
Dag Schermer,
Ik heb gisteren toch eens geprobeerd om het stukje te lijmen met power epoxy super mix universal van Pattex.
Ik laat het eens goed uitharden en zie dan wel of het houdt.
Anders kijk ik eens uit naar een tweedehands startmotor.
Ik heb gisteren toch eens geprobeerd om het stukje te lijmen met power epoxy super mix universal van Pattex.
Ik laat het eens goed uitharden en zie dan wel of het houdt.
Anders kijk ik eens uit naar een tweedehands startmotor.
Moest iemand zo'n stukje liggen hebben en het willen verkopen, laat het me dan zeker weten.
Misschien kan dit geprint worden met een 3D-printer of kan ik het stukje zelf maken in één of andere soort kunststof?
Moest iemand een idee hebben, dan hoor ik dit graag ; )
Misschien kan dit geprint worden met een 3D-printer of kan ik het stukje zelf maken in één of andere soort kunststof?
Moest iemand een idee hebben, dan hoor ik dit graag ; )
Geen idee in hoever dit relevant is, maar bij mijn motorfiets (bmw r80rt) het zelfde euvel meegemaakt.b-CV schreef: ↑ma 3 feb, 2020 12:53 Mijn 2cv start erg gemakkelijk, maar maakt een vreemd geluid. Herkent iemand dit?
Beluister hier.
Was toen het startrelais dat bleef hangen.
Veel succes!