Onderdeel:
Advertentietekst
Hallo Holland!
Het klinkt wat dramatisch misschien, maar ik ben op zoek naar een eendje die ik niet meer weg ga doen.
Ik ben zeer groot liefhebber van de 2CV en ik heb zelf al 3 eenden gehad en 2 acadyanes.
Mijn laatste eendje heb ik verkocht omdat ik geen garage had, maar ondertussen is er een heel prima afdak, en ik ben er klaar voor!
Ik ben vrij precies in mijn zoektocht:
Ik wil sowieso een 2CV6, het liefste een Club ( sluit speciaal niet helemaal uit) en ook liefste met schijfremmen dus na 1981.
Liefste zo min mogelijk roest, maar een beetje schrikt me niet gelijk af. Kleur maakt me niet uit. Denk ik

Onderhoud kan ik tot op zekere hoogte goed zelf, ik heb best wat cursussen gedaan en ben niet bang om te sleutelen, maar een chassis lassen gaat dus niet lukken.
Ik woon in Frankrijk, dus ik zal hem gaan importeren. Ik heb al een beetje uitgezocht wat me dat gaat kosten en dat is totaal toch wel ruim 500€
Mijn budget is rond de 6000€
Staat er nog ergens een leuke eend die zin heeft om te verkassen naar Frankrijk? ( en ja, ik zoek ook hier, maar ik gooi graag ook een hengel wat verder)