Type: 2cv 1984
Onderdeel: rolgordels
Mijn eendje uit 1984 wordt binnenkort opgeknapt maar de rolgordels zitten helemaal vast. Wie heeft een goed stel voor me?
Gezocht: rolgordels 2cv 1984
Forumregels
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
-
- Beginner
Re: Gezocht: rolgordels 2cv 1984
Kan zijn dat ze blokkeren omdat in een andere hoek liggen dan normaal gemonteerd?
-
- Beginner
Bedankt voor het meedenken. Mijn eendje heeft bijna 20 jaar gestald gestaan in afwachting van restauratie. De gordels werkten toen ze werd weggezet maar rollen nu niet meer op of af.
Als ze te ver zijn opgerold blokkeren ze ook. Als je van onder kijkt zie je een soort hefboompje dat ontgrendeld de rol.
diverse Citroens, wat anders.