ici commence l"aventure verkocht
Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
ici commence l"aventure verkocht
Jaren geleden na mijn sahara reis heb ik dit boekje bij Citroen in Parijs besteld. Nog in "bijna" nieuwstaat. Mocht iemand dit van mij willen overnemen tegen de waarde dan is dat mogelijk ..mvg Frans
Laatst gewijzigd door texeleend op vr 6 mei, 2022 09:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ici commence l"aventure
pb
gr, Louis
AZU 1971
SEAT Panda ‘80, Seat Trans ‘84
T3 ‘81, Kia Cee’d MK1, Elkie Bakkie '75
AZU 1971
SEAT Panda ‘80, Seat Trans ‘84
T3 ‘81, Kia Cee’d MK1, Elkie Bakkie '75