Na 10 jaar met plezier in mij 2cv te hebben gereden en aan gesleuteld, wordt het tijd voor een nieuwe eigenaar.
Goed onderhouden en met liefde verzorgd. Gegalvaniseerd chassis, bodemplaat en voetenbak vernieuwd, veel nieuwe onderdelen o.a. Accu, Michelin banden, fusees nieuw, elektronische ontsteking. Rijdt als een zonnetje. Verkoop het liefst aan een liefhebber die er ook goed voor gaat zorgen. Vraagprijs 8.500 euro.
.
Te koop 2cv 1983
Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Re: Te koop 2cv 1983
Gaaf.. die zou mooi in de garage passen hier. Moet vrouwlief maar eens aankijken. We hebben de huidige 2CV gebruikt op de geboortekaartjes van de kinderen. Dus nu zeg ik altijd dat er dus nog een 2de bij moet, zodat we beide dochters er eentje kunnen nalaten ooit. Maar dan begint vrouwlief over dat ik dan de Peugeot 203 maar weg moet doen, haha.
Citroën 2CV6 (1988) - Peugeot 203 (1956) - Peugeot 308 GTI270 (2016)