gevonden nette onbeschadigde voorruit 2cv
Forumregels
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
-
- Gebruiker
gevonden nette onbeschadigde voorruit 2cv
De gemeente heeft de bermen bij ons in de straat gemaaid met een soort turbo maaier met ronddraaiende messen. Die slingerde verschillende steentjes in het rond. Twee daarvan raakten mijn voorruit. Ik hoorde ,meerdere harde tikken en zag twee flinke sterren in mijn ruit. Dus ik ben op zoek naar een nette en niet beschadigde voorruit voor mijn eend uit 1984. Wie heeft er eentje te koop? En ja, ik weet dat ze ook nieuw te koop zijn, maar dat is mijn eend ook niet...
Laatst gewijzigd door Lo Bouwens op wo 16 aug, 2023 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: gezocht nette onbeschadigde voorruit 2cv
Hoi, ik heb er eentje op marktplaats staan. Google maar eens op
2cv voorruit Steensel
2cv voorruit Steensel
Kan je het niet verhalen op de gemeente?
-
- Heavy user
Welke regio?
Verstuurd vanaf mijn 21051182G met Tapatalk
Geen oude ruit gebruiken. Gelijk zon nieuwe van gelaagd glas kopen.
Zo duur zijn die niet.
Mischien had je die al, want normaal met een steentje en oude ruit heb berg glas op de mat liggen.
Zo duur zijn die niet.
Mischien had je die al, want normaal met een steentje en oude ruit heb berg glas op de mat liggen.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Vanclee mungo 1980
2cv6 club 1978
Vanclee mungo 1980
-
- Gebruiker
N.a.v. de reactie van Verkuilm op mijn vraag over een voorruit ben ik maar eens naar een nieuwe op zoek gegaan. Kosten inderdaad niet veel. Bij Citrostore in De Meern € 59,00 of inclusief rubber € 64. Ook andere onderdelen zijn daar voordeliger dan elders, bijvoorbeeld de smalle achterbumper die ik nog moet hebben; die kost daar € 38,00! Is vanuit Baarn niet ver, dus ik rij eer binnenkort eens langs.
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Over die raamrubbers hoor ik wisselde verhalen betreffende de passing
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
-
- Heavy user
Gratis ervaringtip: meet voor het kopen de nieuwe voorruit op.
Ook de dikte van het glas....
Ook de dikte van het glas....
-
- Gebruiker
gekocht nette onbeschadigde voorruit 2cv
Gekocht een gelaagde voorruit als nieuw inclusief rubber. Geen reacties meer nodig. Item kan gesloten worden (maar ik weet niet hoe..)