Collega's
Wie heeft er ervaring met een stuk gereedscap om de draagarm lagerschalen te verwijderen. Ik ken een erg mooi stuk gereedschap, maar erg duur, zie hier https://2cvtools.com/id108.htm
Dit moet m.i. goedkoper kunnen ?
Draagarm lagerschalen vervangen
Forumregels
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
Re: Draagarm lagerschalen vervangen
Moet toch wel zelf te maken zijn. Ziet er niet heel ingewikkeld uit
Gewoon met een drevel van binnenuit naar buiten kloppen. Eventueel een massief koper exemplaar.
diverse Citroens, wat anders.
Naar buiten kloppen zal wel gaan maar een nieuwe lagerschaal plaatsen?
-
- Regelmatige poster
Ik heb het ook met een drevel gedaan. Een nieuwe is makkelijk te plaatsen door de oude ring tegen de nieuwe te houden en de nieuwe op zijn plaats te tikken
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Beginner
Ik heb ze er simpel uitgetikt met een oude schroevedraaier en hamer. Bij alle vier geen probleem.
AK 400 1973
2CV Special RHD 1987
2CV Special RHD 1987