aankoopnota chassis
Forumregels
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
aankoopnota chassis
Beste allen,
Wie heeft er voor mij een aankoopbon van een nieuw chassis. Ik heb namelijk een project gekocht met een nieuw chassis erbij voor de chassiswissel en nu wil ik er mee naar de RDW voor de inslag van het nummer alleen is een nota nodig van het nieuwe chassis en deze is door de oude eigenaar kwijt geraakt.
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.
met vriendelijke groet,
Peter
Wie heeft er voor mij een aankoopbon van een nieuw chassis. Ik heb namelijk een project gekocht met een nieuw chassis erbij voor de chassiswissel en nu wil ik er mee naar de RDW voor de inslag van het nummer alleen is een nota nodig van het nieuwe chassis en deze is door de oude eigenaar kwijt geraakt.
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.
met vriendelijke groet,
Peter
- erictej
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Re: aankoopnota chassis
Kan de oude eigenaar niet een kopie opvragen dan
Citroen jumpy 2010
Citroen HY 1978
Citroen 2cv Azu 1957
Biod caravan uit 62
Citroen HY 1978
Citroen 2cv Azu 1957
Biod caravan uit 62
Hallo Eric, de oude eigenaar had een garagebedrijf en is gestopt ivm Parkinson. Alle administratie is weg en het onafgemaakte project stond ook al jaren bij hem in de hoek. Ik zie hem er niet meer achteraan gaan.
Daar vandaan mijn zoektocht naar een oplossing.
Daar vandaan mijn zoektocht naar een oplossing.
- erictej
- Regelmatige poster
- Contacteer:
is er dan niet bekend waar hij vandaan kwam.
Citroen jumpy 2010
Citroen HY 1978
Citroen 2cv Azu 1957
Biod caravan uit 62
Citroen HY 1978
Citroen 2cv Azu 1957
Biod caravan uit 62
- toon beekers
- Gebruiker
- Contacteer:
Misschien een rare vraag maar waarvoor heb je een rekening nodig? Ik heb 2 keer een chassis wisseling gedaan en er is nooit om een rekening gevraagd.
Méhari 1973 vert tibesti, mooi groen.
2cv6 special 1981 Chic.
2cv6 special 1981 Chic.
- erictej
- Regelmatige poster
- Contacteer:
je hebt er toch een met nummer erin.
dan heb je toch geen rekening nodig
dan heb je toch geen rekening nodig
Citroen jumpy 2010
Citroen HY 1978
Citroen 2cv Azu 1957
Biod caravan uit 62
Citroen HY 1978
Citroen 2cv Azu 1957
Biod caravan uit 62
Het is een nieuw chassis. Er staat nog geen nummer in. Die wil ik laten inslaan bij de RDW maar daar is dus een aankoopnota voor nodig. Dit staat vermeld op deze site over de chassis-wisselprocedure (Home » Alledag » Aankooptips » Aandachtspunten bij Aankoop (deel 1: het chassis):
"Als van de te kopen auto de APK in verband met het chassis niet afgegeven is of je ziet dat het eerdaags toch vervangen zal moeten worden dan zijn de volgende tips en aanbevelingen voor jou. Als de Eend een nieuw chassis krijgt heb je, als je het officieel traject volgt, ook met de RDW te maken. De RDW procedure is door de inzet van Citroen Nederland en enkele clubleden er een heel stuk eenvoudiger op geworden. Met dank aan initiatiefnemer Herman van Nispen van de 2cv4&6club voor de toegestuurde informatie over de ?RDW & ChassisWisselProcedure? de volgende samenvatting:
Koop een origineel Citroen chassis. (zwart met citroen onderdeel stikker). Vraag om het originaliteitsbewijs.
Neem contact op met de RDW en maak een afspraak. Houd rekening met een wachttijd daar maar plan ook eigen tegenvallers tijdens de ombouw in.
Bouw de Eend over op het nieuwe chassis. Gemakkelijker geschreven dan gedaan??
Haal van het oude chassis een deel van de rechter voorpoot met het chassis nummer.
Op datum van afspraak met het oude chassisnummer, kentekenbewijs, aankoopnota van het chassis waarmee je kunt aantonen dat het een origineel citroen chassis is naar de RDW.
Daar wordt het nummer door graveren in het nieuwe chassis gebracht".
Als ik verder op internet informatie zoek over een wissel dan kom ik toch best veel tegen dat ik een aankoopnota nodig heb waarmee ik kan aantonen dat het een origineel chassis is.. Dus de RDW kennende zijn ze best willekeurig en kan het zijn dat anderen geen nota hoefden te overleggen maar ik wil niet het risico lopen dat ik dadelijk weer de spreekwoordelijke Sjaak ben die een nota moet kunnen overleggen..
"Als van de te kopen auto de APK in verband met het chassis niet afgegeven is of je ziet dat het eerdaags toch vervangen zal moeten worden dan zijn de volgende tips en aanbevelingen voor jou. Als de Eend een nieuw chassis krijgt heb je, als je het officieel traject volgt, ook met de RDW te maken. De RDW procedure is door de inzet van Citroen Nederland en enkele clubleden er een heel stuk eenvoudiger op geworden. Met dank aan initiatiefnemer Herman van Nispen van de 2cv4&6club voor de toegestuurde informatie over de ?RDW & ChassisWisselProcedure? de volgende samenvatting:
Koop een origineel Citroen chassis. (zwart met citroen onderdeel stikker). Vraag om het originaliteitsbewijs.
Neem contact op met de RDW en maak een afspraak. Houd rekening met een wachttijd daar maar plan ook eigen tegenvallers tijdens de ombouw in.
Bouw de Eend over op het nieuwe chassis. Gemakkelijker geschreven dan gedaan??
Haal van het oude chassis een deel van de rechter voorpoot met het chassis nummer.
Op datum van afspraak met het oude chassisnummer, kentekenbewijs, aankoopnota van het chassis waarmee je kunt aantonen dat het een origineel citroen chassis is naar de RDW.
Daar wordt het nummer door graveren in het nieuwe chassis gebracht".
Als ik verder op internet informatie zoek over een wissel dan kom ik toch best veel tegen dat ik een aankoopnota nodig heb waarmee ik kan aantonen dat het een origineel chassis is.. Dus de RDW kennende zijn ze best willekeurig en kan het zijn dat anderen geen nota hoefden te overleggen maar ik wil niet het risico lopen dat ik dadelijk weer de spreekwoordelijke Sjaak ben die een nota moet kunnen overleggen..
Ik zie trouwens ook berichtjes over een RDW-certificaat die je nodig zou hebben voor een chassis-wissel. Heeft iemand recente ervaring? Dus wat heb ik nu nodig? Ik hoor zoveel verschillende verhalen...
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Volgens mij is die info die je aanhaalt op de site niet meer van toepassing maar kan mij vergissen.
Origineel chassis is ook niet meer nodig?
Origineel chassis is ook niet meer nodig?
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Klopt, wat hierboven staat is niet meer de procedure. Dat "orginele" was toen een "de graaf" chassis, daar had je een certificaat bij.
Dus, denk dat je zonder factuur gewoon naar de RD# kan.
Kan me niet herinneren dat ik die moest overleggen bij de laatste wissel.
onder druk wordt alles vloeibaar
Bel anders gewoon even naar de RDW
Hallo,
Ik ben enkele weken geleden bij de RDW geweest voor inslag nummer, zonder factuur. Ik had wel een document wat de herkomst van het chassis aantoonde.
Gr Rutger
Ik ben enkele weken geleden bij de RDW geweest voor inslag nummer, zonder factuur. Ik had wel een document wat de herkomst van het chassis aantoonde.
Gr Rutger
Hallo Rutger, en werd er ook echt gekeken naar dit document?
Ook bij de rdw geweest paar jaar terug alweer. Maar geen nota nodig.
Dat met certificaat bestaat al jaren niet meer gelukkig.
Dat met certificaat bestaat al jaren niet meer gelukkig.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Vanclee mungo 1980
2cv6 club 1978
Vanclee mungo 1980