Wie heeft of weet een spatscherm links achter te koop voor een 2cv uit 1953.
Groeten Martijn,
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Spatscherm links achter 1953
Forumregels
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
Spatscherm links achter 1953
Laatst gewijzigd door krugerr32 op zo 4 aug, 2024 19:35, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Spatscherm links achter 1953
Tot 1959 is het linker achterspatbord gelijk volgens mij. Dan heb je meer kans om iets te vinden.
diverse Citroens, wat anders.
Iemand!!!!!
Ik heb er één de eendekooi in Groningen heeft er meerdere liggen bedankt voor het meedenken.
Goed zo, ja die heeft ook soms wel wat ouder spul liggen.
diverse Citroens, wat anders.