Rotte deur
Rotte deur
Hey,
De onderkant van mijn linker achterdeur is zo ontzettend rot dat er een gat van 15 cm onder het onderste rubber is ontstaan. Dit gat loopt langs de onderzijde en is maar iets van 3 cm breed.
Ik heb veel gedaan met polyester maar voor deze plek lijkt me dit niet de goede oplossing omdat het te dun is. Lassen en nieuwe deurtjes kan maar ik ben maar een budget klusser en wil het dus toch zelf proberen.
Heeft er iemand ervaring met een stukje roestvrij metaal (een staaf) inbinden in polyester? Zodat er extra versteviging ontstaat? De deur moet namelijk wel goed afsluiten en ben dus bang dat een dun laagje de klap van dichtslaande deuren niet kan opvangen....
wat is het beste om te doen?
De onderkant van mijn linker achterdeur is zo ontzettend rot dat er een gat van 15 cm onder het onderste rubber is ontstaan. Dit gat loopt langs de onderzijde en is maar iets van 3 cm breed.
Ik heb veel gedaan met polyester maar voor deze plek lijkt me dit niet de goede oplossing omdat het te dun is. Lassen en nieuwe deurtjes kan maar ik ben maar een budget klusser en wil het dus toch zelf proberen.
Heeft er iemand ervaring met een stukje roestvrij metaal (een staaf) inbinden in polyester? Zodat er extra versteviging ontstaat? De deur moet namelijk wel goed afsluiten en ben dus bang dat een dun laagje de klap van dichtslaande deuren niet kan opvangen....
wat is het beste om te doen?
Dat lijkt mij ook. Goede eendendeurtjes worden vaak voor schappelijke prijzen aangeboden.Danos G schreef:volgens mij is een nieuw deurtje toch echt een snellere en goedkopere oplossing. Genoeg mensen die er vast een in de goede kleur hebben staan...
Polyester en plamuur kost je meer dan een ander deurtje...
Eendracht maakt macht.
Baarn ligt bij Hilversum, Amersfoort, Utrecht.Danos G schreef:Waar ligt Baarn ook alweer precies? Ergens is het westen (iig vanaf zwolle gezien ) volgens mij. Misschien weet ik in de buurt nog wel iemand die mooie deurtjes verkoopt. Welke kleur heb je?
Over wat voor een prijs hebben we het dan voor zo'n deurtje? De kleur is grijs.
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
En eind September een in Kerkrade. Kijk eens op www.eeec.nl Die organiseren de A-markten.
Heb er zelfs ooit 1 gekocht voor 5,-
Heb er zelfs ooit 1 gekocht voor 5,-
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Hier hebben ze nog genoeg deuren staan.
http://www.duckhunt.nl/tone/burton/rubr ... iek=deuren
http://www.duckhunt.nl/tone/burton/rubr ... iek=deuren
Touareg Trail 2007/2009
www.2cvtransahara.nl
www.2cvtransahara.nl