GEZOCHT sticker woord transat op kofferklep
Forumregels
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
-
- Gebruiker
GEZOCHT sticker woord transat op kofferklep
i.v.m. een reparatie van de kofferklep ben ik op zoek naar een sticker met alleen het blauwe woord transat dat linksonder achterop de kofferklep van mijn eend hoort. Complete stickersets zijn overal te koop, zelfs wel alleen de afbeelding van het zeilschip dat op de Franse versies hoort, maar alleen dat ene woord transat los kan ik niet vinden. Heeft iemand goede raad?
Re: GEZOCHT sticker woord transat op kofferklep
neem contact op met het Letteratelier, zij kunnen je zeker helpen.
Als de sticker niet in hun assortiment zit kunnen ze hem maken.
Niet duur en erg vriendelijk
info@letteratelier.com
Als de sticker niet in hun assortiment zit kunnen ze hem maken.
Niet duur en erg vriendelijk
info@letteratelier.com
tweeceevees zijn leuk!
-
- Gebruiker
Re: GEZOCHT sticker woord transat op kofferklep
bedankt voor de tip. ik maak een afspraak met het bedrijf