Gezocht: koelbeplaating 2cv 600cc motor
Forumregels
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
-
- Gebruiker
Gezocht: koelbeplaating 2cv 600cc motor
Ik ben opzoek naar gebruikte stalen koelbeplaating voor mij 600cc motortje. Aangezien ik nu een soort rubber achtige beplanting heb die helemaal gescheurd is.
Sent from my LE2123 using Tapatalk
Re: Gezocht: koelbeplaating 2cv 600cc motor
Hoi Pim, die heb ik voor je. Ik heb zelfs twee setjes: één is schoon en met enige vliegroest, de andere is als nieuw met poedercoating.
my other car is......... ook een eend.
-
- Gebruiker
Ah dat is fijn wat zou die met wat vliegroest kosten?Sjaak S. schreef:Hoi Pim, die heb ik voor je. Ik heb zelfs twee setjes: één is schoon en met enige vliegroest, de andere is als nieuw met poedercoating.
-
- Gebruiker
Prima! Kan je een paar fototjes sturen?Sjaak S. schreef:€60 voor de set.
En waar woon je ongeveer?
ik heb je een pb gestuurd
merkwaardige gang van zaken Pim... ik hoor ik niets meer van je...??
-
- Gebruiker
Ik heb je paar keer een prive bericht gestuurd. Had ook niks meer van jou gehoord.
-
- Gebruiker
Er zal wel wat fout zijn gegaan. Maar inmiddels heb in al iemand gevonden die een setje voor 30 euro aan bied.