Te Koop Originele 2CV6

Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Plaats reactie
Aertssenhjc
Beginner
Beginner

Te Koop Originele 2CV6

Bericht door Aertssenhjc » ma 16 jun, 2025 21:04

Hi Iedereen,

Met stiekem toch best wat pijn in het hart verkoop ik onze mooie rooie 2cv6.

Altijd keurig onderhouden en volledige historie is aanwezig. (Incl. alle boekjes en aankoopbewijs van 03-01-1986)

Er is veel aan vervangen. Denk aan onlangs nieuwe draagarm, accu, vloerbedekking+hoedenplankje (2cv-mehari-Club Cassis), lagers achter, nieuwe bumpers rondom, 2 nieuwe voorbanden en ik vergeet vast nog wat ;-)

Onderkant is keihard op 2 kleine roestplekje op het chassis. uitlaatje lekt een beetje als de motor op tempratuur is.
Op de bekende plekken (achter ramen+motorkap scharnier, hard, roestvrij!)

Aan de binnenzijde is de bekleding vergaan, maar hiervoor heb ik al nieuwe besteld bij Burton. Deze krijg je er dus gewoon bij :sinterklaas:

Ik heb een kleine selectie gemaakt van de foto's maar heb een uitgebreide rapportage hiervan bij aanvraag (Ik kan ze helaas niet allemaal kwijt op het forum :wink: )

Huidige KM stand: (1)20.436.

Getaxeerd in september op € 14.250,00 door XOSolutions in Goes. Dit rapport is uiteraard ter inzage! Bestempeld als, ik citeer: In zeer goede, on gerestaureerde staat verkerend voertuig met geringe gebruikssporen.
Kortom, starten, rijden GENIETEN! ;-)

Bij vragen en meer en betere foto's kun je contact opnemen met mij.

Groetjes,

Hans Aertssen
06-38754983.
2CV6 Rood totaal.jpg
2CV6 Rood voorzijde.jpg
2CV6 Rood binnen.jpg
2CV6 Rood achter binnen.jpg
2CV6 Rood motorruim.jpg

Boudewijn
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Re: Te Koop Originele 2CV6

Bericht door Boudewijn » di 17 jun, 2025 18:13

Mooie auto.
Schultenbräu das ist mein Bier !

AZL57
Addicted user
Addicted user

Re: Te Koop Originele 2CV6

Bericht door AZL57 » di 17 jun, 2025 20:27

Inderdaad een mooie,
misschien schutbord en binnenspatborden ook even wassen oogt wat beter... :mrgreen:
diverse Citroens, wat anders.

Plaats reactie