Ik heb mij zo'n 8jaar geleden ooit voor gesteld >viewtopic.php?t=255&start=480 ! En ik had gehoopt dat ik nu ongeveer zou rijden met de eend. Maar helaas de toekomst had wat anders in gedachten..
Wat begon als een mooie toekomst, eindigde op een manier wat niet de bedoeling was.... Maar positief gezien, ik heb weer tijd voor de eend...
Dus ben ik beetje bij beetje begonnen aan de eend, met als doelstelling om in 2027 rijdend te hebben voor de wereldmeeting. Zal toch lukken?
Hier de eerste update:
Bagagerek!
Al jaren terug een kofferklep gekocht met een bagagerek erop.. Nu de tijd gehad om op een zondag erop te zetten:

Nu nog kijken wat van kleur? Donker grijs als de spatschermen, of verchromen?
Rechter buitenspiegel
Iets wat ik vanaf het begin wou, een rechterbuitenspiegel. Ik heb een mooie 2dehandse gekocht op Citro-classica. De eend hoeft voor mij niet in concours staat zijn.

Andere stuur
Vanaf het begin vond ik de een spaak stuur niet zo mooi, ik had liever een stuur van een club-uitvoering erin. En eerlijk gezegd dat stuurt fijner.

Andere neus
Ik wil graag de eend beetje naar mijn idee maken, dat houd ook in dat de neus anders wordt. De rosetten maakten plaats voor mistlampen en de grill werd een oudere type grill.

Ook nog een betere linker voorscherm in kleur gevonden. Dat maakt het net beter!

Inmiddels liggen er al nieuwe remmen klaar en ashoesen en een nieuwe benzinepomp met leidingwerk klaar, om gemonteerd te worden..
Dus voorlopig hoef ik mij niet te vervelen, en hopen dat de gang een beetje erin blijft...
Wordt vervolgt!