Gezocht : tussenschot tussen zetels en laadruimte AK350
Forumregels
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
-
- Beginner
Gezocht : tussenschot tussen zetels en laadruimte AK350
Ik zoek een tussenschot / paneel die achter de zetels de laadruimte scheidt van de zetel. In het plaatwerk zijn originele gaten voorzien om dit te bevestigen. Of verkopen ze dit nieuw ?
Re: Gezocht : tussenschot tussen zetels en laadruimte AK350
past die van acadiane mogelijk ook?
diverse Citroens, wat anders.
-
- Beginner
Nee
Ik heb er 1 van acadyane mixta maar deze past niet perfect.
Ik heb er 1 van acadyane mixta maar deze past niet perfect.
Dat wordt moeilijk.
Ik heb voor mijn 250 het paneel na laten maken en zelf de bevestigingen ervan nagemaakt van een paneel dat ik even heb mogen lenen van een besteleenden bezitter.
Dat paneel van de acadiane is anders dan van een besteleend .
Ik heb voor mijn 250 het paneel na laten maken en zelf de bevestigingen ervan nagemaakt van een paneel dat ik even heb mogen lenen van een besteleenden bezitter.
Dat paneel van de acadiane is anders dan van een besteleend .