benzinetnietmeer!
benzinetnietmeer!
hoi mede-eendrijders,
kep een probleempje: ik heb zojuist mijn tankvlotter vervangen door een gloed nieuw exemplaar maar het metertje doet nog steeds niets( en ja er zit bezine in de tank) als ik de draad die naar mijn tankvlotter gaat, even tegen de massa houd dan doet het metertje ook niets... metertje kapot??? :-s en hoe vervang je dat zonder heel je kilometriek naar de haaien te helpen
kep een probleempje: ik heb zojuist mijn tankvlotter vervangen door een gloed nieuw exemplaar maar het metertje doet nog steeds niets( en ja er zit bezine in de tank) als ik de draad die naar mijn tankvlotter gaat, even tegen de massa houd dan doet het metertje ook niets... metertje kapot??? :-s en hoe vervang je dat zonder heel je kilometriek naar de haaien te helpen
-
- Heavy user
-
- Regelmatige poster
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Zoals LE al zegt. Kijk eerst de kabels eens na of meet ze ff door. Bij de achterbank zit een conector. Die kan ook los zitten.
Laatst gewijzigd door Punky op za 30 jul, 2005 00:49, 1 keer totaal gewijzigd.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
ja hoor, dat is allemaal in orde. alle bedrading is vervangen! maar meter heeft volgens de vorige eigenaar nooit iets gedaan.Punky schreef:Zoals LE al zegt. Kijk eerst de kabels eens na of meet ze ff door. Bij de achterbank zit een conector. Die kan ook los zitten.
die mete zijn brandstofniveau met een houten stok
Mijn benzine meter doet het soms wel en soms niet. Super irritant! Waar zit die conector precies? makkelijk te vinden/herkennen?Punky schreef:Zoals LE al zegt. Kijk eerst de kabels eens na of meet ze ff door. Bij de achterbank zit een conector. Die kan ook los zitten.
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Heavy user
Rollo schreef:Mijn benzine meter doet het soms wel en soms niet. Super irritant! Waar zit die conector precies? makkelijk te vinden/herkennen?Punky schreef:Zoals LE al zegt. Kijk eerst de kabels eens na of meet ze ff door. Bij de achterbank zit een conector. Die kan ook los zitten.
Het is de enige draad die daar naar beneden loopt. Kan niet missen.Lelijke Eend schreef:Zit je stekkertje tussen deur en de binnen kant van je linker achterspatbord vast ?
Afblijven.