na ruim 5 jaar met een paar 2e hands spatborden zijn deze nu wel versleten, met name die links voor...Ze zijn ook niet meer te repareren, dat heb ik al een aantal keer gedaan.
Nu ben ik al een tijdje aan het rondkijken naar een paar nieuwe ( ja dat kost wel wat maar dan kan ik weer even vooruit) maar ik zag en hoorde dat er ook verzinkte spatborden zijn . Wie heeft daar ervaring mee? wat mogen die kostten en hoe houden die zich in de wind?
Ook heb ik begrepen dat een spuiter er niet zo bij mee is, is dat zo? en waarom?
Laat me het weten want andesr moet ik binnekort de spatborden van de weg afrapen...
Arnout die nog nog doorvliegt met de casper en hobbes eend
spatborden
-
- Regelmatige poster
Re: spatborden
Frank van www.duckservice.nl kan ze ook in polyester leveren!! Wel prijzig maar roest nooit meerhobbes schreef:na ruim 5 jaar met een paar 2e hands spatborden zijn deze nu wel versleten, met name die links voor...Ze zijn ook niet meer te repareren, dat heb ik al een aantal keer gedaan.
Nu ben ik al een tijdje aan het rondkijken naar een paar nieuwe ( ja dat kost wel wat maar dan kan ik weer even vooruit) maar ik zag en hoorde dat er ook verzinkte spatborden zijn . Wie heeft daar ervaring mee? wat mogen die kostten en hoe houden die zich in de wind?
Ook heb ik begrepen dat een spuiter er niet zo bij mee is, is dat zo? en waarom?
Laat me het weten want andesr moet ik binnekort de spatborden van de weg afrapen...
Arnout die nog nog doorvliegt met de casper en hobbes eend
-
- Regelmatige poster
Yep , ik heb sinds een paar jaar zowel voor als achter polyester spatborden. Bevalt me prima. Geen roest en toch behoorlijk sterk. Ik moet mijn eend altijd vrij krap in de garage zetten en raak daarbij weleens de muur licht. Tot nu toe geen problemen met het polyester. Ook bij Duckservice gekocht. Zijn wel aan de prijs, maar m.i. zijn ze het waard.
Beter een eend dan geen eend