Hallo,
In mijn motorkap van mijn 2cv zitten een aantal vreemde gaten. Waarschijnlijk heeft er ooit een embleem gezeten.
Nu begint het om deze gaten heen aardig te roesten. Ik wil dit graag wegwerken en er weer een embleem op plaatsen of een sticker overheen plakken. Heeft iemand een idee waar ik zulke stickers/embleems kan kopen?
gr
Erik
sticker of embleem voor motorkap
-
- Heavy user
Lelijke Eend schreef:Misschien zat er ooit een dubbele Chevron op ?
deze!! kijk eens op www.2cvclub.nl in de catalogus daar staat:
B14 Chevrons motorkap gebruikt .5431122 € 4,60
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
Re: sticker of embleem voor motorkap
In de 1e helft jaren '70 zat daar de 'double chevron' met daaronder zo'n metalen 3-balkengrille.Sauss schreef:Hallo,
In mijn motorkap van mijn 2cv zitten een aantal vreemde gaten. Waarschijnlijk heeft er ooit een embleem gezeten.
Ik had ooit een 2cv6 uit '82 waar de double chevron dus in de plastic grille verwerkt zit. Na een aanrijdingschade (voordat ik hem kocht) is er waarschijnlijk zo'n jaren '70 motorkap op gekomen waarbij men de gaatjes boven de grille dicht had geplamuurd.
Tijdens mijn eigendom viel het stuk plamuur er spontaan uit en zaten er weer gaatjes. Ik liet het maar zo.
Toen we hem als trouweend gebruikten gebruikte mijn moeder die gaatjes om een bloemstuk te bevestigen
A-type rijder sinds 1980.
Méhari 1977, HY 1967, dagelijks vervoer: Acadiane 1983 en een Berlingo Multispace 1.6 benzine.
Méhari 1977, HY 1967, dagelijks vervoer: Acadiane 1983 en een Berlingo Multispace 1.6 benzine.