gezond?
-
- Gebruiker
gezond?
Vandaag nonkel tegengekomen die met restauratie project diane bezig is.Nu vroeg ik hem hoe je best die zwarte aanslag van de remklauwen kan verwijderen?Hij zij me alles los te halen en als je enkel de alu blokken nog over hebt een nachtje of twee in de benzine te gooien.Gaan de rubberdelen van de remleiding niet kapot. EN kans het geen kwaad dat er benzine in de leiding komt?,nuja benzine kan je snel verwijderen door er remreiniger in te spuiten.Met remreiniger gaat het zwarte goedje er ttrouwens niet af...En met een speciale motorreiningings spray ook niet. Nu momenteel enkel door er een uur over te wrijven met een stofdoek gaat het eraf...
In België een geit....In Nederland een eend...In Frankrijk een Deux cheveaux .MAN WA VOOR NEN BEESTENBOEL IS DA IER EIGENLIJK!
- André Post
- Heavy user
Re: gezond?
Ik heb met een dremel staalborsteltje het schoongemaakt2cv6spécial schreef:Vandaag nonkel tegengekomen die met restauratie project diane bezig is.Nu vroeg ik hem hoe je best die zwarte aanslag van de remklauwen kan verwijderen?Hij zij me alles los te halen en als je enkel de alu blokken nog over hebt een nachtje of twee in de benzine te gooien.Gaan de rubberdelen van de remleiding niet kapot. EN kans het geen kwaad dat er benzine in de leiding komt?,nuja benzine kan je snel verwijderen door er remreiniger in te spuiten.Met remreiniger gaat het zwarte goedje er ttrouwens niet af...En met een speciale motorreiningings spray ook niet. Nu momenteel enkel door er een uur over te wrijven met een stofdoek gaat het eraf...
-
- Gebruiker
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Gebruiker
ja,maar benzine laat een residu achter,dus best toch maar uitspoelen met remreiniger denk ik.Anders als de troep er echt niet afgaat krab ik het wel af.Alleen maakt dit vuile krassen en kan je niet op alle plaatsen bij,zou het mss gaan van ze zonder schade te zandstralen(door druk iin compressor te verlagen ofzo)
In België een geit....In Nederland een eend...In Frankrijk een Deux cheveaux .MAN WA VOOR NEN BEESTENBOEL IS DA IER EIGENLIJK!