Limburgse 2cv piloten gespot?
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Limburgse 2cv piloten gespot?
Om wellicht eens af te spreken hadden EG en ikke het ideetje om eens te informeren wie er uit Limburg komt wie??
ook leuk hier te vermelden als we elkaar tegenkomen/spotten
daarbij tis een kwestie van geduld
ook leuk hier te vermelden als we elkaar tegenkomen/spotten
daarbij tis een kwestie van geduld
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Moderator
Van origine Limburger (dus nog steeds Limburger!!!) Sinds een jaar of 8 Bosschenaar...
raceeend schreef:ff wat struktuur brengen
kopieer de lijst en voeg jezelf toe als je uit limburg komt. dus steeds de hele lijst posten.
*Dwars
*Tom Duckpower
*ak350
*the Nosepicker
*
*
*
*
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
errug leuk idee om eens alle Limburgse eensrijders bij mekaar te zien...in mijn dorp rijden alzo 3 eenden rond waarvan ik de mensen plus auto nog nooit gezien heb, misschien weer eens een idee een ouderwetse flyer actie te beginnen als er een limburg meeting komt...Eminence Grise schreef:* Dwars
* Tom Duckpower
* ak350
* the Nosepicker
* Eminence Grise
* Omen Sinistrum
*
*
2cv6charlestongrijs`90/2cv6blueCamargue'73
-
- Regelmatige poster
hhheeeeee Joentje!!!!!
Gisteren kwamen we door Nuth geprutteld en toen zag ik dit opvallend eendje langs de kant staan bij een voetbalveld, klopt dat?
Lijkt me sterk dat er nog zo´n eend rondrijd in Limburg.....enfin..errug leuk eend!!!(we hebben hem ff bewonderd vanuit de auto.. )
Gisteren kwamen we door Nuth geprutteld en toen zag ik dit opvallend eendje langs de kant staan bij een voetbalveld, klopt dat?
Lijkt me sterk dat er nog zo´n eend rondrijd in Limburg.....enfin..errug leuk eend!!!(we hebben hem ff bewonderd vanuit de auto.. )
2cv6charlestongrijs`90/2cv6blueCamargue'73