HAllo,
weet iemand welke maat de bout heeft die het huisje van de ontsteking tegen het blok schroeft? Een van mijn schroefdraaden is niet meer al te best en ik wil er een helicoil indraaien. Weet aleen niet wat voor maat. Heeft iemand deze kennis paraat? Anders moet ik eerst alles loshalen om te meten en daarna weer terug zetten om naar de winkel te rijden. Ik wil het graag fixen, want ik ben bang dat anders mijn ontstekingstijdstip polts veranderd als ik een te grote bult tegenkom.
Oh ja de eend is uit 86.
Groetjes Twan
Welke maat bout?
-
- Regelmatige poster
Was inderdaad m7. Was wel even slikken om er weer draad in te tappen. Had ik nog nooit gedaan en hoe het precies moest wist ik niet. UIteindelijk toch goed gelukt en er toen maar gelijk als beloning een electronische ontsteking opgeschroefd.
Werd wel tijd, want mijn eendje liep niet meer zo mooi en toen ik haar openmaakte zag ik dat de bewuste bout er bijna was uitgetrild. Precies op tijd dus!!
Bedankt voor de reacties
Groetjes Ywan
Werd wel tijd, want mijn eendje liep niet meer zo mooi en toen ik haar openmaakte zag ik dat de bewuste bout er bijna was uitgetrild. Precies op tijd dus!!
Bedankt voor de reacties
Groetjes Ywan