Gespot!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Kennen jullie de Dyane Nazaré? Ik kwam deze tegen in Portugal. Lijkt op een aktie-model met bruin/blauw gestreepte bekleding, hoofdsteunen en blauwe wielen: http://transat.photosite.com/Portuguese_Dyane/
De schuifruiten in de achterdeuren zijn volgens mij standaard in Zuid-Europa. Leuke accessoire voor in Nederland?
De schuifruiten in de achterdeuren zijn volgens mij standaard in Zuid-Europa. Leuke accessoire voor in Nederland?
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
-
- Beginner
Gespot 2 eenden: ik passeerde er een op de A16 afslag Feyenoord. En later kwam ik er een op de A15 tegen.
Eén van de allerleukste dingen van rondrijden in een Dyane (of eend) is het zwaaien naar mede eend(achtige) rijders. Ik ben dus een fanatiek zwaaier.
Maar deze eendmeneren zwaaiden gewoon niet terug En ze zagen me wel. Komt dat omdat ik in een Dyane rij? Misschien wel een reden voor een Poll.
Eén van de allerleukste dingen van rondrijden in een Dyane (of eend) is het zwaaien naar mede eend(achtige) rijders. Ik ben dus een fanatiek zwaaier.
Maar deze eendmeneren zwaaiden gewoon niet terug En ze zagen me wel. Komt dat omdat ik in een Dyane rij? Misschien wel een reden voor een Poll.
hum hum
- berend jan
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Ik zwaai naar alle A types als ik ze zie..
lijkt me duidelijk jou diane is ook gewoon een eend met een verkeerde doos eromheen kan jij niets aan doen...
Beige (??!! vast niet goede kleurbenoeming) eend gezien die heel moeilijk van baan aan het wisselen was bij de stoplichten in zwolle hier vlakbij de praxis om +/- 16.23 (lekker +/- ook). Met een dame achter het stuur. donders strak bakje was die eend rete koel...
Wel blij getoeterd en bij gezwaait maar ze zwaaide en toeterde niet retour... denk ik...
jammer..
lijkt me duidelijk jou diane is ook gewoon een eend met een verkeerde doos eromheen kan jij niets aan doen...
Beige (??!! vast niet goede kleurbenoeming) eend gezien die heel moeilijk van baan aan het wisselen was bij de stoplichten in zwolle hier vlakbij de praxis om +/- 16.23 (lekker +/- ook). Met een dame achter het stuur. donders strak bakje was die eend rete koel...
Wel blij getoeterd en bij gezwaait maar ze zwaaide en toeterde niet retour... denk ik...
jammer..
Voor mensen die niets hoeven compenseren, 2CV Spécial..
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
Gisteren A325 Nijmegen - Arnhem. Een stoere zwarte eend met brede banden en een Palma bak.
2CV6 Spécial 1982 Rouge de Castille (en een C3)
- berend jan
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Het was echt een gaaf ding. Helemaal gepimped. Hij ging alleen net wat te hard voorbij om goed te kunnen zien.
2CV6 Spécial 1982 Rouge de Castille (en een C3)
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Soesterberg, 4 oktober 2005, 09.40 uur.
Oranje Mehari gespot met de kap aan de zijkanten helemaal open (mooi weer). Reed aan de oostelijke kant het dorp uit, ter hoogte van het kruispunt met het Zeister Spoor en vertrok richting de provinciale weg tussen Zeist en Amersfoort. Ik was incognito (= op de fiets ).
Oranje Mehari gespot met de kap aan de zijkanten helemaal open (mooi weer). Reed aan de oostelijke kant het dorp uit, ter hoogte van het kruispunt met het Zeister Spoor en vertrok richting de provinciale weg tussen Zeist en Amersfoort. Ik was incognito (= op de fiets ).
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985