Bekleding deur. Lengte nietjes.
Bekleding deur. Lengte nietjes.
Ik heb hier nog een stuk kunstleder liggen waarmee ik de deurbekleding van mijn 2cv wil vernieuwen. De originele bekleding is op het deurbekledingsbord geniet met korte nietjes, iets van een 3 mm. Zijn deze nietjes ergen te koop? Iemand ervaring?
Daniel
Daniel
Re: Bekleding deur. Lengte nietjes.
Een goed gesorteerde onderdelen zaak, geen bouwmarkt, maar een proffesionele gereedschapzaak?Tan Jel schreef:Ik heb hier nog een stuk kunstleder liggen waarmee ik de deurbekleding van mijn 2cv wil vernieuwen. De originele bekleding is op het deurbekledingsbord geniet met korte nietjes, iets van een 3 mm. Zijn deze nietjes ergen te koop? Iemand ervaring?
Daniel
-
- Gebruiker
Re: Bekleding deur. Lengte nietjes.
Straffe kol wil ook wel lukken.Tan Jel schreef:Ik heb hier nog een stuk kunstleder liggen waarmee ik de deurbekleding van mijn 2cv wil vernieuwen. De originele bekleding is op het deurbekledingsbord geniet met korte nietjes, iets van een 3 mm. Zijn deze nietjes ergen te koop? Iemand ervaring?
Daniel
-
- Heavy user
-
- Heavy user
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Heavy user
4 mm. nietjes
Hoi,
Op jou vraag over de nietjes heb ik een antwoordt. Ben meubelstoffeerder geweest.
In de reguliere handel zijn nietjes van 4 mm. de kortste die verkrijgbaar zijn.
Als je smalle strookjes karton knipt en deze mee niet kun je de 4 mm. nietjes gebruiken. Je kunt ook gebruik maken van een goede contact lijm.
Hoop dat je hiermee uit de voeten kunt.
Op jou vraag over de nietjes heb ik een antwoordt. Ben meubelstoffeerder geweest.
In de reguliere handel zijn nietjes van 4 mm. de kortste die verkrijgbaar zijn.
Als je smalle strookjes karton knipt en deze mee niet kun je de 4 mm. nietjes gebruiken. Je kunt ook gebruik maken van een goede contact lijm.
Hoop dat je hiermee uit de voeten kunt.