veertje voor motorkap
veertje voor motorkap
Ja ja, het is zover, het trekveertje van de sluiting van mijn motorkap heeft het begeven. Wie weet de maat hiervan, misschien dat ik het dan bij de praxis ofzo kan kopen?
groetjes Anneke
groetjes Anneke
toet toet
ik heb m al vast geknutseld met een ijzerdraadje tis echt een eng gezicht als je ineens die motorkap ziet bewegen. In gedachten lag hij al op m'n voorruit. Zaterdag het een en ander losschroeven. Ik hoop alleen dat ie start morgen (wil wel eens haperen als het vochtig is) anders moet ik alles weer losknippen. heb al wel een voorraadje ijzerdraad meegenomen voor morgen just in case.
maarruhh niemand weet de maat van het veertje?
maarruhh niemand weet de maat van het veertje?
toet toet
Heb ik ook gedaan. (die rally klemmen) Zal er morgen eens een foto van maken dan heb je een idee hoe het staat.
Mijn garage zei direct toen hij de motorkap voor de eerste keer open deed: 'daar moet heel snel wat aan gebeuren' (en ik dacht nog wel dat die redelijk goed vast zat.)
Je wilt namelijk niet weten wat er kan gebeuren als hij onverhoopt losschiet.
Afhankelijk van de snelheid (en hij vliegt echt niet bij 30km per uur los) heb je niet alleen een kap tegen je voorruit aan zitten maar klapt hij ook nog eens door je dakje heen.
Naast de schade aan het blik, blijft jammer maar blik is te vervangen wil je niet weten wat er verder met jou kan gebeuren.
Zsm goed vastzetten dus!
oh ja, sorry maar die maat weet ik niet.
Mijn garage zei direct toen hij de motorkap voor de eerste keer open deed: 'daar moet heel snel wat aan gebeuren' (en ik dacht nog wel dat die redelijk goed vast zat.)
Je wilt namelijk niet weten wat er kan gebeuren als hij onverhoopt losschiet.
Afhankelijk van de snelheid (en hij vliegt echt niet bij 30km per uur los) heb je niet alleen een kap tegen je voorruit aan zitten maar klapt hij ook nog eens door je dakje heen.
Naast de schade aan het blik, blijft jammer maar blik is te vervangen wil je niet weten wat er verder met jou kan gebeuren.
Zsm goed vastzetten dus!
oh ja, sorry maar die maat weet ik niet.
My name is Duck.... Ugly Duck!
-
- Heavy user
-
- Heavy user
ik denk dat het veertje niet helemaal identiek hoeft te zijn, als het er maar een beetje tussenpast en de motorkap goed genoeg dicht houdt. Ik wil alleen een beetje richtlijnen zodat ik niet helemaal de mist in ga bij de aankoop.
ik heb nu de truck met de spin uitgehaald, werkt goed,veel makkelijker dan ijzerdraad! En het remblokje lag onder mijn auto.........
ik heb nu de truck met de spin uitgehaald, werkt goed,veel makkelijker dan ijzerdraad! En het remblokje lag onder mijn auto.........
toet toet
-
- Veelvuldig poster
Lekker bezig zo met je eendje!!
Zie ik jouw toevallig niet bijna elke dag rijden op de oost/westse weg
richting goes? ongeveer om 7.50uur? ik zie elke ochtend een rood eendje met gele ronde koplampen. ik zelf ben minder herkenbaar ik rijd in een zilvergrijse Xsara de andere richting op, naar kamperland!
Ik zal wel eens een keer seinen als ik je zie rijden!!!
laters Pieter!
Zie ik jouw toevallig niet bijna elke dag rijden op de oost/westse weg
richting goes? ongeveer om 7.50uur? ik zie elke ochtend een rood eendje met gele ronde koplampen. ik zelf ben minder herkenbaar ik rijd in een zilvergrijse Xsara de andere richting op, naar kamperland!
Ik zal wel eens een keer seinen als ik je zie rijden!!!
laters Pieter!
2cv Vert Bambou '79
jahaa dat ben ik! maar als je mij om 7.50 ziet dan ben ik errug vroeg, meestal iets na 8.
vind jij die groene streep ook zo mooi?
vrijdag is m'n eendje opgehaald van mijn werk (op zo'n bergings wagen). Het remblokje is weer gemonteerd, de hele remklauw moesten ze eruit halen. Helaas hadden ze geen veertje bij de citroen garage.
Ik ben blij dat het blokje er pas bij het parkeren is uitgevallen. Anders had mijn eend zeker as dindsdag haar 20e verjaardag niet kunnen vieren.
Green Duckman, wat doe jij in Kamperland werk je bij van Halst?
groetjes Anneke
vind jij die groene streep ook zo mooi?
vrijdag is m'n eendje opgehaald van mijn werk (op zo'n bergings wagen). Het remblokje is weer gemonteerd, de hele remklauw moesten ze eruit halen. Helaas hadden ze geen veertje bij de citroen garage.
Ik ben blij dat het blokje er pas bij het parkeren is uitgevallen. Anders had mijn eend zeker as dindsdag haar 20e verjaardag niet kunnen vieren.
Green Duckman, wat doe jij in Kamperland werk je bij van Halst?
groetjes Anneke
toet toet
-
- Veelvuldig poster