cilinders inkorten?
hey
wel aangezien ik geen gs bak heb maar wel paar dyane zal het dyane worden krij nu met dyane bak. Enkzou zeggen als je turbo af is moeten we eens gaan kijken wat we kunnen doen tegen mekaar ;););)
Neje ik ben echt is benieuwd.
JE kan bij alanbrdaford in de uk misschien helpen met het olie probleem.
cu robin
Kzen nu ana het twijfelen om rijgedrag aan te passne met betere vering enzovoort. We gaan er een kartje van maken
jammer dat het zoveel kost he
greets
wel aangezien ik geen gs bak heb maar wel paar dyane zal het dyane worden krij nu met dyane bak. Enkzou zeggen als je turbo af is moeten we eens gaan kijken wat we kunnen doen tegen mekaar ;););)
Neje ik ben echt is benieuwd.
JE kan bij alanbrdaford in de uk misschien helpen met het olie probleem.
cu robin
Kzen nu ana het twijfelen om rijgedrag aan te passne met betere vering enzovoort. We gaan er een kartje van maken
jammer dat het zoveel kost he
greets
-
- Addicted user
- Berichten: 5836
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
yep blijft oplopen de kosten, moet bij mij ook nog 150% veren onder, en de velgen zijn in voorbereiding
Ben alleen bang dat als we een straatsprintje doen, ik mijn bak snel in de soep draai. Met een beetje geluk leverd ie straks 50 PK en dat wil je niet meteen op die bak gooien.
En ondertussen ook nog met 2 honda's bezig, restauratie en 1tje nog modificeren
Ben alleen bang dat als we een straatsprintje doen, ik mijn bak snel in de soep draai. Met een beetje geluk leverd ie straks 50 PK en dat wil je niet meteen op die bak gooien.
En ondertussen ook nog met 2 honda's bezig, restauratie en 1tje nog modificeren
-
- Addicted user
- Berichten: 5836
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Nee geen GSA, wil gewoon standaar 2cv bakkie met dyane diff. Is ook makkelijker te verkrijgen, dan maar wat vaker bak reviseren. Op den duur krijg je daar ook een handigheid in.
Die veren hadden ze via ECAS, das die toko in UK, haddem 150% en 200% veren. Die 200% zijn voor de racers, maar drempels kun je dan wel vergeten. Ook heb je dan andere schokbrekers nodig.
Die veren hadden ze via ECAS, das die toko in UK, haddem 150% en 200% veren. Die 200% zijn voor de racers, maar drempels kun je dan wel vergeten. Ook heb je dan andere schokbrekers nodig.
-
- Addicted user
- Berichten: 5836
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
haha slow chat
zo wie zo http://www.ecas2cvparts.co.uk
probeer deze ff
http://www.ecas2cvparts.co.uk/dept.asp?dept%5Fid=164
zo wie zo http://www.ecas2cvparts.co.uk
probeer deze ff
http://www.ecas2cvparts.co.uk/dept.asp?dept%5Fid=164
-
- Addicted user
- Berichten: 5836
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
volgens mij moet dat wel lukken, diverse kitcars worden ook verlaagd met standaard dempers. Enige verschil is dat je met 150% veren ook een beetje strakker rijd in een normale 2cv, en dat is bij zo' n kitcar niet nodig natuurlijk.
Kan zijn dat ik het verkeerd lees Robin, zit net te denken dat 150% ook kan betekenen dat ze stugger zijn. Maar das ook goed hehe.
Zie net dat er achter staat lowered, dus dat zit wel goed.
Ron
ps op mijn laptoppie geen msn, is ie te oud voor (lees traag)
Kan zijn dat ik het verkeerd lees Robin, zit net te denken dat 150% ook kan betekenen dat ze stugger zijn. Maar das ook goed hehe.
Zie net dat er achter staat lowered, dus dat zit wel goed.
Ron
ps op mijn laptoppie geen msn, is ie te oud voor (lees traag)