idee luchtinlaat
-
- Gebruiker
- Berichten: 106
- Lid geworden op: ma 15 aug, 2005 02:23
- Locatie: Ursel, Belgium
idee luchtinlaat
Zou je geen optimale luchtaanzuiging hebben moest je,zoals je bij sommigge jeeps ziet,een verhoging met in de motorkap maken met in dat gat een systeem gemaakt dat hij rechtstreeks van buiten lucht aanzuigd,en als je rijd ook geforceerde luchtinlaat hebt
zoiets als op deze RAM
http://www.jcwhitney.com/wcsstore/jcwhi ... I28618.gif
zoiets als op deze RAM
http://www.jcwhitney.com/wcsstore/jcwhi ... I28618.gif
In België een geit....In Nederland een eend...In Frankrijk een Deux cheveaux .MAN WA VOOR NEN BEESTENBOEL IS DA IER EIGENLIJK!
-
- Gebruiker
- Berichten: 106
- Lid geworden op: ma 15 aug, 2005 02:23
- Locatie: Ursel, Belgium
ja,maar krijg je dan niet sneller vuil in je luchtfilter?+power tube van duckhunt(nu burtoncar.com zeker??) bevat bochten waardoor de luchtstroom wordt geremt,neen?Terwijl als je zoiets in je motorkap bouwt en met een soort trechter rechtstreeks op de carbu aansluit heb je mss 10 cm voor de lucht in de carbu zit.Oogt volgens mij ook vrij stoer in combinatie met zwart metallic hoffmann met oranje racestrepen 

In België een geit....In Nederland een eend...In Frankrijk een Deux cheveaux .MAN WA VOOR NEN BEESTENBOEL IS DA IER EIGENLIJK!
-
- Heavy user
- Berichten: 2523
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27
Als je zo'n turbopijp installeert, wordt de lucht altijd met enige snelheid in je luchtfilter gejaagd. Zonder die pijp niet. Resultaat: vermogenswinst. Tevens volgt de lucht in het luchtfilter zelf nog steeds dezelfde weg. resultaat: de lucht wordt keurig gefilterd.
Echter, bij een luchthapper merk je pas vermogenswinst als je op snelheid bent. Daarbij moet je een ingewikkelde constructie maken om er voor te zorgen dat je motorkap nog open kan.
Echter, bij een luchthapper merk je pas vermogenswinst als je op snelheid bent. Daarbij moet je een ingewikkelde constructie maken om er voor te zorgen dat je motorkap nog open kan.
Afblijven.
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1907
- Lid geworden op: wo 10 sep, 2003 19:33
- Locatie: Brielle
- Contacteer:

je kan het altijd nog zo doen ook.
op mijn site kun je evt. een how to vinden om er 1 te maken.
Bij mij leverde het zeker winst op. wel in combi met Big Bore kit en afgedraaid vliegwiel.
www.spookeend.tk en dan bij de technix
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Gebruiker
- Berichten: 106
- Lid geworden op: ma 15 aug, 2005 02:23
- Locatie: Ursel, Belgium
-
- Gebruiker
- Berichten: 106
- Lid geworden op: ma 15 aug, 2005 02:23
- Locatie: Ursel, Belgium
-
- Heavy user
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: di 29 nov, 2005 00:02
- Locatie: Eindhoven de geksteeeh
Als je vermogenswinst wilt hebben moet je er een turbo op zetten. 5 tientjes op de sloop, wel ff eentje met injectiestukken erbij anders heb je er zo verrassend weinig aan, zoek maar ff op 't forum staat enorm veel over. Luchtfilter klinkt idd heel lekker als je alleen bent...
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
jaha thomaaas, ooit komt ie d'r op... lekker blazen
maar mooie filters!

maar mooie filters!
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
een MONSTER van een radio!!!
VET ZO"N SOUND rammel rammel
VET ZO"N SOUND rammel rammel
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/