Besteleend
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Besteleend
Hey Mensen,
Ik ben nog steeds bezig met een eend zoeken en nu kwam ik een besteleend tegen. De eend staat niet te koop, maar staat al wel een tijd lang stil. (Bijna 2 jaar). De staat is na zo lang stilstaan dus ook niet erg om over naar huis te schrijven, maar hij lijkt niet geknikt ieg. Hij is volgens mij uit mid jaren 70.
Nu ben ik benieuwd wat een beetje opknap/resto-besteleend doet in de markt? Zo veel zie ik ze niet op marktplaats ofzo. Wat zijn de voor en nadelen van een besteleend?
Groeten,
Rens
Ik ben nog steeds bezig met een eend zoeken en nu kwam ik een besteleend tegen. De eend staat niet te koop, maar staat al wel een tijd lang stil. (Bijna 2 jaar). De staat is na zo lang stilstaan dus ook niet erg om over naar huis te schrijven, maar hij lijkt niet geknikt ieg. Hij is volgens mij uit mid jaren 70.
Nu ben ik benieuwd wat een beetje opknap/resto-besteleend doet in de markt? Zo veel zie ik ze niet op marktplaats ofzo. Wat zijn de voor en nadelen van een besteleend?
Groeten,
Rens
2cv6 club '80, klik voor meer info over de eend!
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
nope.....Yannick schreef:Heb je een foto?
Tis puur omdat je ze niet veel zit, dat ik dit vraag ....
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Weet er nou ook eendje van '52 ..... Zonder kenteken met behoorlijk wat laswerk, voor 1500E.
Ik vind het persoonlijk wat veel,.....Iemand een mening over?
Het gaat om deze....
Wel lekker in de buurt!
Ik vind het persoonlijk wat veel,.....Iemand een mening over?
Het gaat om deze....
Wel lekker in de buurt!
-
- Veelvuldig poster
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
wattan???????Eminence Grise schreef:als ik jouw was wist ik het wel........
1500 is niet veel?
Nee, niet veel een AU uit 1952 is superzeldzaam!!!! Maar vergeet niet dat dat ding met 9pk echt niet vooruit te kakken is... Overigens ziet er een te moderne motorkap op voor een 52er...
Op de foto ziet ie er redelijk uit vind ik...
Heb je ook foto's van de achterkant? Dat is helemaal bijzonder bij een 52er. Die heeft twee deuken per kant in plaats van 4. (naast de achterdeurtjes)
Op de foto ziet ie er redelijk uit vind ik...
Heb je ook foto's van de achterkant? Dat is helemaal bijzonder bij een 52er. Die heeft twee deuken per kant in plaats van 4. (naast de achterdeurtjes)
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Er is verder geen bewijs dat het een 52er is .... Hij heeft het ook maar van horen zeggen ... Het kan dus ook best een jongere zijn. Van wanneer is deze motorkap van de '52'er?
Ik kan er altijd even langs gaan, het is hier letterlijk 'om de hoek'! Misschien doe ik dat zaterdag wel ff.....
Rens
Ik kan er altijd even langs gaan, het is hier letterlijk 'om de hoek'! Misschien doe ik dat zaterdag wel ff.....
Rens
-
- Heavy user
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik ga van het weekend even kijken met een 'local', dan komt het vast wel goed!
Rens
Rens
[quote="Michiel van Ginkel"]hij heeft geen zijruitjes en wél ovale achterruitjes!!
quote]
die vat ik effe niet...Een AU-AZU kreeg pas zijruiten in 1963. en toen kreeg ie ook pas vierkante ruiten in de achterdeuren. Dus dat klopt juist weer wel aan die besteleend... (zijruiten konden wel als accesoire geleverd worden toen, door bijv. Glacauto)
Chevrons in ovaal tot 1954. een 52er hoort een naadje te hebben in de motorkap thv de koplamp. en het naadje boven de luchtsleuven zit er dan niet zoals bij latere motorkappen.
quote]
die vat ik effe niet...Een AU-AZU kreeg pas zijruiten in 1963. en toen kreeg ie ook pas vierkante ruiten in de achterdeuren. Dus dat klopt juist weer wel aan die besteleend... (zijruiten konden wel als accesoire geleverd worden toen, door bijv. Glacauto)
Chevrons in ovaal tot 1954. een 52er hoort een naadje te hebben in de motorkap thv de koplamp. en het naadje boven de luchtsleuven zit er dan niet zoals bij latere motorkappen.